Iată de ce ar trebui să faci sex dimineața

0
922

Dacă trebuie să te trezești dimineața, dar urăști să faci asta, avem o veste bună pentru tine.

Sexul la prima oră îți îmbunătățește starea de spirit, îți sporește nivelul de energie și-ți micșorează tensiunea arterială, susține un studiu realizat de Forza Supplements. Compania a monitorizat ceasurile biologice a 1.000 de persoane care au trebuit să consemneze când au obținut cele mai multe beneficii din activități zilnice precum exerciții fizice, mâncatul la prânz și sex. Majoritatea celor intervievați a „raportatˮ că ora 7:30 este cel mai bun moment pentru sex pentru că au fost mult mai puțin stresați după aceea. În plus, nivelul de testosteron din corpurile bărbaților este la cel mai ridicat nivel dimineața, ceea ce înseamnă că cel mai probabil vei rezista mai mult.

Conform studiului Forza Supplements publicat în The Sun, restul zilei tale ar trebui să arate cam așa…

Cel mai bun moment pentru a te trezi și a-ți începe ziua este 6:45, pentru că, în mod ideal, vei fi dedicat somnului cele șapte până la nouă ore recomandate pentru a te odihni cum se cuvine.

Specialiștii spun că efectuarea exercițiilor cardio în jurul orei 7, înainte de micul dejun, duce la o creștere mică a cantității de grăsime arsă. Asta se datorează faptului că nivelurile de zahăr, insulină și glicogen sunt mai mici decât de obicei după repausul din timpul nopții.

Peste 80 la sută dintre cei intervievați au spus că micul dejun luat la 7:15 i-a ajutat să slăbească.

Când vine vorba despre productivitate maximă, 9:45 pare să fie cea mai bună oră pentru a-ți rezolva treaba la locul de muncă, pentru că nivelul de concentrare ajunge la apogeu cam la trei ore după ce te-ai trezit. Participanții au raportat că o pauză luată o oră mai târziu i-a ajutat să treacă cu succes prin lista de lucruri de rezolvat pentru restul zilei.

Prânzul de la 12:15, cina de la 18:00 și mult așteptata bere savurată la 18:10. Toate acestea au avut efecte pozitive asupra celor intervievați. Și dacă ridicatul de greutăți este o prioritate pentru tine, ai să te bucuri să afli că 52 la sută dintre respondenți au spus că 18:30 este cea mai bună oră pentru antrenamente.

Culcatul pe la 22:10 ar trebui să te ajute să ai un somn odihnitor pentru că-ți permite să dedici 20 de minute adormitului și 90 de minute pentru somnul regenerator non-REM, care are cel mai bun efect înainte de miezul nopții.

Adaptare: Casa de Traduceri



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here