Fitness…sexual? Slăbire pentru tine, distracție în dormitor pentru ea!

1
1625

Pe de o parte sexul e usor. Nu trebuie sa arati beton ca sa ai parte de o partida pe cinste – pina si balenele fac sex. Iar dupa o viata intreaga de mincat fara masura si lenevit pe canapea, exista intotdeauna pilula albastra care te ajuta sa ridici stindardul…

Dar asta nu inseamna ca nu-ti poti imbunatati performantele cu un pic de efort in afara dormitorului. Invata sa rezisti mai mult si vei transforma refrenul amoros de doua minute intr-un remix prelungit. Adauga si ceva masa musculara si iubita ta te va ruga sa lasi lumina aprinsa.

Iar daca reusesti sa cistigi si la capitolul forta, vei descoperi ca sexul la verticala e mult mai interesant decit clasicele pozitii la orizontala. “Luati-va o camera!” va capata intelesuri extinse, caci orice dulap, toaleta de avion, tejghea sau cabina de vot va deveni un potential cuibusor de nebunii.

Exercitiile pe care ti le sugereaza antrenorul Don Alessi – testate si avizate de dr. Serban Damian – te vor ajuta sa te transformi intr-un atlet sexual, iar pozitiile pe care le-am descoperit te vor ajuta sa te pui cit mai bine in valoare – asta inseamna posibilitati multiple pentru tine si placere maxima pentru ea. Daca pina acum inchidea ochii si se multumea cu stilurile clasice, de data asta ii va tine larg deschisi si se va pregati de contorsionism, alaturi de tine.

Suge burta

Daca sexul ar fi un test de inteligenta, ai da peste urmatoarea intrebare: “Burta mare a barbatului e pentru libidoul iubitei ca…

  • Acul, pentru un balon umtat
  • Groapa de gunoi din fata casei scoasa la vinzare, pentru agentul imobiliar
  • Dobermanul nelegat, pentru eficienta Postei Romane
  • Toate cele de mai sus (acesta e raspunsul corect).

Exercitiul care te ajuta sa-ti mentii abdomenul plat este “aspiratorul ingenuncheat”. Acest procedeu iti intareste si muschii abdominali atati la mare adincime (precum muschiul transvers abdominal), ajutindu-te astfel sa beneficiezi de o mai mare forta – si lungime – de penetrare si sa afisezi un profil mult mai atletic inainte si dupa partida de sex.

Aspira sarguincios

Asaza-te pe podea in genunchi si sprijinit in palme. Expira si suge burta. Simultan, executa un Kegel (contracta muschii pelvieni, pe care i-ai folosi daca ai vrea sa opresti jetul de urina in plina desfasurare). Tine muschii contractati timp de 10-60 de secunde, in timp ce respiri normal. Odihneste-te un minut, apoi reia miscarea. Repeta exercitiul de 10 ori – sau pina cind reusesti sa tii pelvienii contractati mai mult de 5 minute fara pauza.

Pozitiile cu ea deasupra

Cu siguranta, majoritatea acestor pozitii nu te solicita prea mult. Ba mai mult, uneori, nici macar nu trebuie sa fii treaz de-a binelea pentru a le executa la standarde inalte (doar ca trebuie sa dormi neaparat cu fata in sus…). Dar, daca tot ai preluat controlul asupra propriului abdomen, poti adauga mici picanterii in peisaj: tu ingenunchezi si te lasi un pic pe spate, ea se asaza peste tine si uite asa aveti si contact vizual.



1
2
3
4
5
SHARE

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here