Scapă de durerile de genunchi și umple-te de mușchi!

0
1899
durere

E o linie foarte fină între disconfortul moderat, care e normal în timpul unui antrenament dificil, și durerea reală.

Dependent de sală și fost jucător de fotbal american care își testa deseori limitele în facultate, Gaddour a învățat această lecție pe propria piele.

„Până la 22 de ani, suferisem deja 4 operații la genunchi – câte două la fiecare picior”, spune Gaddour. „Doctorii mi-au spus – „Cartilajele tale arată ca ale unui bătrân de 70-80 de ani””.

Așa că Gaddour s-a apucat de greaua misiune de a reveni în forma pe care o pierduse.

„Acum, la 30 de ani, mă simt mai bine decât m-am simțit vreodată ca adolescent sau ca atunci când aveam 20 de ani”, spune el.

Cum a ajuns aici? A descoperit câteva modalități de a combate durerea, inclusiv:

  •  Menținerea unui regim rigid de hidratare. Bea multă apă – între 2 și 3 litri – de-a lungul întregii zile. Un flux constant de H2O va transporta nutrienții și oxigenul la mușchi, ajutându-te astfel să eviți rigidizarea articulațiilor și țesuturilor.
  •  Redu greutățile la jumătate și dublează timpul de contracție. În timpul antrenamentelor, ridică greutăți mai ușoare, dar fă mai multe repetiții. Vei obține același rezultat dorit, dar cu mai puțină uzură la nivelul articulațiilor. Iată un antrenament pentru piept care folosește această tehnică.
  •  Pune în practică un plan „Netflix și Stretching” cât timp te uiți la televizor. Dacă stai prea mult pe canapea îți distrugi mobilitatea și capacitatea de mișcare, ceea ce îți reduce forța și crește riscul de accidentare.


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here