Îmbunătățește-ți flexibilitatea

0
1043
May BOB workouts

Adaptare de Luiza Gabriela Vîlsan.

Instrucțiuni Efectuează fiecare exercițiu zilnic conform timpului stabilit ori numărului de repetări. „Fă-le înainte de antrenament în zilele de pregătire și intermitent pe parcursul zilei de lucru sau în timp ce te relaxezi în zilele de odihnă“, spune dr. Doug Kechijian, kinetoterapeut și creatorul acestei rutine de fitness.

1 Genuflexiuni adânci cu contragreutate

May BOB workouts

May BOB workouts

Apucă două greutăți mici și așază între coapse un burete cilindric din spumă. Împinge genunchii în față și apoi fă o genuflexiune până când posteriorul ajunge deasupra podelei. (Folosește cea mai mică greutate care îți permite să obții această postură.) Încearcă să-ți rotunjești coloana prin „ascunderea“ pelvisului. Din această poziție, respiră profund de cinci ori. Ridică-te în poziția inițială. Aceasta este o repetare. Efectuează trei-cinci.

2 Stretching la bancă

May BOB workouts

Stai într-un genunchi, cu spatele apropiat de o bancă sau o cutie; fluierul piciorului ar trebui să fie aproape paralel cu aceasta. La început, e posibil să ai nevoie de un sprijin. Menține poziția timp de unu-două minute, cât să contractezi mușchii posteriori ai coapsei de la piciorul întins. Repetă cu celălalt picior.

3 Porumbelul modificat

May BOB workouts

Stai pe podea, sprijinindu-te în toate cele patru membre. Așază un burete cilindric din spumă sub genunchiul stâng. Ridică genunchiul drept și așază-l în spate și la stânga de gamba ta stângă. Balansează-ți șoldurile înapoi și înainte timp de două minute. Ar trebui să simți întinderea la nivelul șoldului stâng. Schimbă părțile și repetă.

4 Atârnare la helcometru cu priză largă

May BOB workouts

Atârnă de o bară de tracțiuni. Încordează-ți mușchii fesieri pentru a înclina ușor pelvisul în față. Inspiră profund. Expiră cât de mult poți – ar trebui să simți o întindere la nivelul mușchilor marelui dorsal. Respiră adânc de cinci ori. Aceasta este o repetare. Fă între trei și cinci.

Articol preluat din ediția de iunie 2016.



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here