Acest exercițiu este mai eficient pentru bicepși decât flexiile obișnuite

0
810
bicepși

Dacă ridici cotul sau îl tragi spre tine în timpul flexiei, vei angaja mușchii umărului și ai spatelui pentru a ridica greutatea – și astfel vei ușura povara de pe bicepși.

Stabilizând cotul pe banca cu suport pentru brațe, te vei asigura că faci mișcarea cu bicepșii, spune Gaddour. Poți folosi și banca înclinată, așa cum arată Gaddour în videoclipul de mai sus, dacă nu ai acces la o bancă cu suport pentru brațe.

Gaddour recomandă această mișcare cu trei prinderi diferite, una după alta, timp de trei minute continuu, pentru ca bicepșii să lucreze din toate unghiurile. Vei simți asta a doua zi, cu siguranță.

Instrucțiuni:

Fă aceste exerciții în ordinea indicată, toate pe aceeași parte, fără pauză între exerciții.

  • Flexii pe banca cu suport cu prindere cu palmele spre interior, 60 de secunde
  • Flexii pe banca cu suport cu prindere tip ciocan, 60 de secunde
  • Flexii pe banca cu suport cu prindere cu palmele spre exterior, 60 de secunde

Odihnește-te 1 minut, apoi repetă pe cealaltă parte. Acesta este 1 set. Fă 3-5 seturi.



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here