Antrenament: Arată beton pe plajă

0
469

Foto: GUN-eX.

Instrucțiuni:  Înainte de a te apuca de antrenament, fă o sesiune de încălzire. Lasă o zi de pauză între sesiuni. Fă fiecare dintre cele patru exerciții la intensitate maximă, timp de 30 de secunde, și odihnește-te 15 secunde între exerciții. Execută cinci circuite. Timpul total e de doar 15 minute, dar datorită intensității foarte ridicate, corpul va arde calorii și în următoarele 24 de ore.

1. Biciuiri duble

doubles whips

Apucă frânghiile de partea mai groasă a cablului, nu de mâner. Menținând spatele drept, stai cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și coboară șoldurile până când sunt înclinate la 30-45 de grade față de sol. Biciuiește cu putere, mișcând brațele, sincronizat, în sus și în jos, (Nu din cot, nu este un exercițiu pentru biceps.)

Progresie: La fiecare rundă, fă un pas înapoi pentru a crește energia cu care biciuiești și a folosi cât mai mult din rezistența frânghiei.

 

2. Aruncările luptătorului

grapplers throw

Apucă frânghiile de partea mai groasă de la capăt, cu ajutorul buclei de siguranță. Stai cu picioarele depărtate puțin peste nivelul umerilor. Aruncă frânghiile într-o parte și alta, la nivelul capului. Încearcă să menții corpul într-o poziție stabilă. Lucrează cu picioarele, pivotând pe călcâi și folosind partea inferioară a trunchiului pentru a efectua mișcarea.

 

3. Sărituri

skipping

Stai cu spatele la punctul de ancorare. Folosește frânghiile GUN-eX Cobra cu hamul prins în jurul mijlocului. Focusează-te pe start și plasează-ți picioarele puțin depărtate, gata de reacție. Fă un salt înainte, cu o mișcare explozivă.

Progresie: La runda a doua fă mai multe salturi în serie. La cea de-a treia folosește o a doua frânghie, pentru rezistență suplimentară. La ultimele două runde combină progresiile de la rundele precedente.

 

4. Presa boxerului

punch press

Stai cu spatele la punctul de ancorare. Ține picioarele paralele, depărtate la nivelul umerilor. Apucă frânghiile cu ajutorul buclelor de siguranță. Menține trunchiul drept și împinge brațul stâng, de la piept, până îl extinzi complet. Revino și extinde celălalt braț, în paralel.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here