Vrei ceva bun – incinge tigaia

24 octombrie 2007

Cine spune ca gatitul e o activitate complicata n-a mancat inca la noi in redactie. E suficient sa pui cateva ingrediente intr-o tigaie si sa amesteci bine. Vei asterne pe masa merinde sanatoase si gustoase in timp record. Imi place la nebunie sa sustin o cauza buna.

1-625poza-interior.jpg
Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →

Cine spune ca gatitul e o activitate complicata n-a mancat inca la noi in redactie. E suficient sa pui cateva ingrediente intr-o tigaie si sa amesteci bine. Vei asterne pe masa merinde sanatoase si gustoase in timp record. Imi place la nebunie sa sustin o cauza buna.

Barbatii la cratita, de exemplu. Intreaga mea cariera culinara e dedicata unui singur tel: sa ii scutesc pe barbati de complicatul proces de preparare a mancarii. Am incercat sa fac activitatea in bucatarie cat mai amuzanta, fie prajind carne la aparatul de sudat, fie angajind un top-model drept ucenic. In cele din urma, singurul lucru care a functionat (adica a convins barbatii ca aragazul nu e un monstru cu patru ochi) a fost tigaia.

Ei bine, da, aceasta este Ioana voastra d\’Arc, Ghandi-ul gastronomic al barbatilor, arma care va va elibera de oprimarea gatitului. Si ca orice lucru cu incarcatura magica, te va ajuta pur si simplu, nefacand nimic. Pune-o pe foc si arunca in ea ingredientele pe care ti le sugeram noi. Prepara inca de duminica toate cele 4 retete care urmeaza, pentru ca toata saptamina sa te poti dedica adevaratei tale vocatii: mancatul.

Retete:

Chili de curcan

  • 500 g carne de curcan slaba, tocata
  • o conserva rosii in suc
  • o conserva fasole neagra, spalate si scurse
  • o conserva porumb dulce, scurs bun pachet (35 g) mix uscat de chili
  • 1/4 cana apa.

Timp de preparare: 14 minute.
Cati flaminzi poti hrani: 4.
Ce ai de facut: Caleste carnea de curcan la foc mediu. Adauga si restul ingredientelor si lasa totul la foc mic timp de 10 minute.
E bine s-o mananci pentru ca: Daca-ti imbogatesti dieta cu o cantitate considerabila de fasole, iti reduci riscul de boli de inima cu pana la 19%. Per portie: 305 calorii, 35 g proteine, 34 g carbohidrati, 4 g grasimi (11% din calorii)

Tocana Mulligan

  • 250 g carne de vita slaba, tocata bun cub praf cu aroma de carne d vita
  • o conserva rosii intregi in suc
  • 1/2 cana orez alb cu bob lung
  • o cana supa de vita
  • o punga legume congelate (400 g): broccoli, conopida, morcovi

Timp de preparare: 15 minute
Cati flaminzi poti hrani: 4
Ce ai de facut: Caleste carnea de vita la foc mediu. Adauga si restul ingredientelor si lasa totul la foc mediu spre mare. Cand amestecul incepe sa fiarba, pune capac tigaii si da focul la mic.
Timp de 10 minute, amesteca din cand in cand sa nu se prinda.
E bine s-o maninci pentru ca: O singura portie are mai mult de jumatate din doza de betacaroten zlinica recomandata. Respectarea acestei doze pe termen lung iti reduce cu 32% riscul de a te imbolnavi de cancer la prostata. Per portie: 285 calorii, 19 g proteine, 47 g carbohidrati, 10 g grasimi (25% din calorii)

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →


Categorii: Nutriție

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți