Renunță la coșul de pâine

0
657

Editate de Melissa Romero. Adaptare de Luiza Gabriela Vîlsan. Foto: Esolla/Shutterstock.

În lupta cu kilogramele, pâinea nu are ce căuta! Potrivit unui studiu spaniol, pâinea albă îți poate tulbura digestia chiar dacă urmezi o dietă mediteraneeană. Consumatorii de pâine albă au pus un centimetru și jumătate pe talie și s-au îngrășat cu aproape un kilogram față de oamenii care au mâncat puțină sau deloc, a concluzionat studiul. Dietele ambelor grupuri conțineau mult ulei de măsline, leguminoase, pește, fructe și legume. Încă poftești după pâinea cea de toate zilele? Alege-o pe cea din cereale integrale: nu afectează greutatea. „Asta deoarece adaosul de fibre îi oferă feliei tale un indice glicemic mai bun“, explică autorul studiului, Lluís Serra Majem.

Mergi ladoctor ca să slăbești

Poți pierde mai mult în greutate dacă dieta e prescrisă de un doctor, spun cercetătorii de la Universitatea Brown. Persoanele înscrise online la un program de slăbit interactiv de trei luni au pierdut cu patru kilograme mai mult decât cele care au fost puse să citească săptămânal un newsletter de slăbire. Părerea unui doctor conferă responsabilitate și te stimulează să faci mai multe schimbări de comportament.

Întâlnire grea

Conform unui studiu ­australian, tipii care au mers cu o femeie la fast-food au mâncat cu 255 de calorii mai puțin decât atunci când au cinat cu doi sau mai mulți tipi. Cercetătorii nu știu de ce, dar bărbații pot vedea mâncatul în grup ca pe o competiție sau pot comanda mai mult cât așteaptă să termine ceilalți.

Trafic greu (și șofer) în față

Într-un studiu britanic, oamenii care au ales mersul pe jos, bicicleta ori autobuzul pentru a merge la muncă și-au redus valoarea IMC și au slăbit până la șapte kilograme în doi ani.

idfmc copy

Articol preluat din ediția de decembrie 2015-ianuarie 2016.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here