Reancarca-ti bateriile

24 octombrie 2007

8 momente dificile din viata ta si 8 gustari menite sa te ajute sa treci peste ele, cand ai de recuperat la munca. Ti-ai petrecut ultimele trei zile navigind pe site-uri cu fete frumoase si dormind cu capul pe birou cand nu mai era nimeni in firma.Acum a venit momentul sa si produci ceva.

1-613poza-interior.jpg
Previous1 din 3Next
Poți folosi tastele ← →

8 momente dificile din viata ta si 8 gustari menite sa te ajute sa treci peste ele, cand ai de recuperat la munca. Ti-ai petrecut ultimele trei zile navigind pe site-uri cu fete frumoase si dormind cu capul pe birou cand nu mai era nimeni in firma.

Acum a venit momentul sa si produci ceva.

  • Mananca: Mese mici si dese cu multe gustari intre ele. incepe dimineata cu o tarta cu afine si o cana de cereale cu lapte degresat. O ora mai tirziu, devoreaza o bucata de branza si o banana. La prinz, mananca la chinezesc orez fiert cu legume sote si pui prajit. Termina ziua cu alte doua gustari: o portocala la ora 14.00, un pachet de prajituri cu unt de arahide sau o punga de alune la ora 16.00.
  • Cand: incearca sa mananci o data la 2 ore.
  • De ce: Gustarile frecvente previn scaderea glicemiei, care duce la aparitia starilor de lene. Mesele principale stimuleaza producerea insulinei, iar gustarile mentin nivelul de insulina (si pe cel energetic) ridicat.
  • Evita: Prea multe proteine fara carbohi¬drati sa le contrabalanseze. Din moment ce creierul tau functioneaza cu carbohidrati, ai nevoie de o materie prima continua pentru a functiona la parametri optimi.

Dupa antrenament

Cand ai terminat si masajul si ai hotarit sa nu mai intri in sauna…

  • Mananca: Un baton energizant cu un raport carbohidrati/proteine de 4 la 1. Cauta pe rafturile supermarketului un baton de ciocolata care sa contina 40 g carbo si 10 g proteine.
  • Cand: Imediat ce termini ultima serie de exercitii.
  • De ce: Primele minute de dupa antrenament sant cele mai bune pentru a-ti reface rezervele de carbohidrati. Iar raportul de 4 la 1 de carbohidrati si proteine din solutia noastra e ideal pentru a creste rata de productie de insulina in organism. Cantitatea suplimentara de insulina dupa efort stimuleaza sinteza de proteine, crescand eficienta cu care organismul tau construieste masa musculara.
  • Evita: shake-urile de proteine bogate in calorii. Daca bei 1.500 de calorii dupa ce abia ai consumat 1.000, vei depune kilograme in plus in loc de muschi.

Cand ai meci de fotbal

O fi Nicolita in stare sa inscrie dupa o masa la MacDonalds, dar tu ai sanse mari sa fii huiduit de galerie daca incerci aceeasi smecherie. in loc de meniuri rapide, mai bine…

  • Mananca: O cana de iaurt dietetic si doua lingurite de unt de arahide pe o felie de paine integrala.
  • Cand: Cu 1-2 ore inainte de meci.
  • De ce: Iaurtul si untul de arahide contin 20 g de proteine, care vor incetini digestia si te vor mentine in priza tot meciul.
  • Evita: Un festin cu pizza. Condimentele si rosiile iti pot provoca dureri de stomac.
Previous1 din 3Next
Poți folosi tastele ← →


Categorii: Nutriție

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți