Plan nutritional pentru calatorie

24 octombrie 2007

Multe deplasari nu inseamna neaparat si multe straturi suplimentare pe burta. Iata cum poti sa-ti trimiti la plimbare toate kilogramele in plus.7 alte moduri de a minca inteligent:
Uita de meniu. in restaurante, hotaraste-te ce vrei sa comanzi inainte sa vizionezi gama larga de optiuni. De cele mai multe ori alegem cu ochii, nu cu mintea. La cina, de exemplu, vei comanda o salata drept aperitiv (pe care o vei minca in loc de piine) si o friptura de pui, vita sau peste cu garnitura de legume.

Multe deplasari nu inseamna neaparat si multe straturi suplimentare pe burta. Iata cum poti sa-ti trimiti la plimbare toate kilogramele in plus.

7 alte moduri de a minca inteligent:

Uita de meniu. in restaurante, hotaraste-te ce vrei sa comanzi inainte sa vizionezi gama larga de optiuni. De cele mai multe ori alegem cu ochii, nu cu mintea. La cina, de exemplu, vei comanda o salata drept aperitiv (pe care o vei minca in loc de piine) si o friptura de pui, vita sau peste cu garnitura de legume.


Alege un hotel care ofera doar mic dejun, nu pensiune completa.
Micile pensiuni sint de preferat, pentru ca iti vor pune pe masa un mic dejun decent, nu un bufet suedez din care sa iti poti alege la discretie intre cren-vursti, croasante, cereale, brinzeturi si dul-ceturi. intr-o pensiune mica si cocheta, sigur meniul va fi unul cu putini carbohidrati (omlete, salata de vara).

Invinge-ti poftele. Cind iti rezervi o camera la un hotel mare, cere ca dulciurile sa iti fie scoase din minibar. Nu e o cerere iesita din comun, mai ales in cazul persoanelor diabetice, care au dreptul de a cere in schimb brinzeturi si fructe. Dezavantajul e ca tot va trebui sa platesti fiecare lucru pe care il consumi, chiar daca e vorba de mere in loc de batoane de ciocolata.

Lucreaza cu laptopul pe birou. Daca vei lucra in pat, il vei asocia cu starea de concentrare si activitate, nu cu somn si relaxare. De ce acest fapt este atit de important? Pentru ca numarul mediu de ore de somn de care se bucura un barbat in delegatie e de 2-3. Aceasta perioada de odihna redusa scade nivelul de lepitina (un hormon legat de senzatia de saturatie) si creste nivelul de grelina (hormon care da senzatia de foame). Efectul combinat este o crestere a poftei de mincare cu 23%.

Invita un client nou la cina. Intr-un studiu recent, cercetatorii Universitatii de Stat din New York au observat ca barbatii consuma cu 35% mai putine calorii cind maninca in compania unor straini decit atunci cind ies la masa cu prietenii.

Ia deciziile de unul singur. Cind esti invitat la cina de grupul de colegi sau parteneri de afaceri, nu te lua dupa restul turmei – acesta ar putea fi un gest benefic pentru cariera ta. Daca seful si colegii observa ca tu maninci sanatos, le vei parea un lider cu potential. Consumul de alimente sanatoase intr-un grup social transmite mesajul ca iti doresti sa fii un tip de succes, care e pregatit sa aiba grija de afacerea lui in acelasi fel in care are grija de propria sanatate – eficient!

Fa-ti o rezerva de batoane proteice, dar folo­seste-o cu prudenta. Batoanele proteice au fost inventate pentru a fi consumate dupa efort fizic, motiv pentru care contin in jur de 300 de calorii si mult zahar. Mai bine alegi niste batoane din acelea de slabit, au mai multe calorii si sint la fel de gustoase.



Categorii: Nutriție

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!