O zi buna

24 octombrie 2007

Castigi masa musculara cu acest plan alimentar zilnic: 8:00 A.M. – Masa nr. 1 – Gateste (sau comanda)…3 oua, 1⁄2 cana ovaz cu o cana afine, 1 cana lapte degresat. Adauga si un supliment cu multivitamine, care iti ofera cel putin doza completa zilnica de minerale si vitamine.

Previous1 din 4Next
Poți folosi tastele ← →

Castigi masa musculara cu acest plan alimentar zilnic: 8:00 A.M. – Masa nr. 1 – Gateste (sau comanda)…3 oua, 1⁄2 cana ovaz cu o cana afine, 1 cana lapte degresat. Adauga si un supliment cu multivitamine, care iti ofera cel putin doza completa zilnica de minerale si vitamine.

De ce aceasta masa: Ouale si laptele ofera cam cele mai bune proteine din punct de vedere calitativ. Ovazul este un carbohidrat care se consuma foarte incet, oferind energie de cursa lunga si fibre solubile ce protejeaza inima. Afinele contin unii dintre cei mai puternici antioxidanti; ei iti ajuta celulele sa se refaca dupa stricaciunile cauzate de factori externi cum sunt stresul, poluarea si alti dusmani imposibil de evitat.
Ce poti minca in loc: inlocuieste ovazul si afinele (surse puternice de fibre) cu stafide si o portocala. Brinza de vaci si trei cirnaciori slabi de curcan pot inlocui ouale.

9:30 A.M. – Bea un pahar de apa (200 g).
De ce apa:
Muschii tai contin cam 60% apa. Chiar si cel mai scazut nivel de deshidratare iti poate reduce performanta fizica. Mai mult, deshidratarea iti afecteaza capacitatea de a gindi clar (daca tu nu observi, fii sigur ca seful tau e ceva mai perspicace) si te face mai vulnerabil in fata racelilor si a gripei.
Ce poti bea in loc:
Corpul tau extrage apa de care are nevoie din orice aliment ud, indiferent ca e vorba de un suc sau de o salata iceberg. Nu uita totusi ca apa (fara alte calorii si adaosuri) e cea mai indicata pentru o talie atletica.

11:00 A.M. – Masa nr. 2
Prepara un sendvis cu salata si ton, din:
▪ 1\\2 conserva ton (obligatoriu in apa, pe care o scurgi), amestecata cu 1 lingurita de maioneza
▪ 2 felii piine integrala
▪ 2 cani de salata (pe care o poti prepara singur sau o poti cumpara gata asortata, cu salata verde, morcovi, ardei, rosii si ceapa)
▪ 1 lingura ulei de masline in orice fel de dresing iti place (o lingura de ulei de masline contine 14 g de grasime, asa ca alege-ti un dresing cu ulei de masline si consuma sufi-cient cit sa aduni 14 g ulei)
▪ 1 portocala mare (pe care o maninci separat sau in salata).
Bea un pahar de apa.

Previous1 din 4Next
Poți folosi tastele ← →


Categorii: Nutriție

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!