5 idei de mic dejun keto care să îți activeze diminețile

0
2259
„O dimineață fără pâine, cornuri sau croissante??? În niciun caz!” ți-ar putea trece prin minte. Dar rețetele astea simple pentru un mic dejun keto te vor satisface cu siguranță și probabil că îți va schimba scepticismul de pornire.
„O dimineață fără pâine, cornuri sau croissante??? În niciun caz!” ți-ar putea trece prin minte. Dar rețetele astea simple pentru un mic dejun keto te vor satisface cu siguranță și probabil că îți va schimba scepticismul de pornire.

Probabil că ai auzit despre una din cele mai la modă diete ale zilei, dieta keto. Aceasta se bazează pe reducerea carbohidraților și creșterea cantității de grăsimi. Ceea ce înseamnă a spune „nu” biscuiților și prăjiturilor, dar „da” cărnii, ouălor, sau uleiorilor sănătoase pentru inimă. Dacă erai obișnuit cu sandvișuri, cereale, sau produse de patiserie la micul dejun, e posibil ca un mic dejun keto să îți pară, într-o primă fază, de neimaginat. Sigur, șunca și ouăle pot si satisfăcătoare, dar probabil că nu pentru mult timp înainte de a te face să ridici supărat din sprâncene spunând „iar?!”.

Dar avem vești bune pentru tine! Îți oferim niște rețete creative care combină ingrediente fără prea mulți carbohidrați pentru un mic dejun care să te facă să fii activ de la început de zi.

Iată deci 5 rețete keto pentru micul dejun.

  1. Sandviș din salam (nu nu, nu am greșit punând din în loc de cu)
Hey Keto Mama

 

În locul unei rețete complicate de pâine keto, sandvișul ăsta de la Hey Keto Mama e original pentru că folosește un salam de porc în loc. Omletă cu sos sriracha și un mic de brânză, precum și ce legume vrei sau ai tu prin preajmă (de exemplu, o felie de roșie sau niște frunze de baby spanac) se simt foarte bine între feliile de salam. Dacă vrei să nu exagerezi totuși cu grăsimile, poți folosi un salam de curcan și o omletă doar din albușuri.

 

 

2. Bol de pseudo-cereale

Healthy Sweet Eats

Asta e una dintre cele mai rapide rețete pentru un mic dejun keto, mai ales dacă amesteci ingredientele uscate cu o seara înainte. Rețeta de pe Healthy Sweet Eats conține semințe de cânepă, in și chia, făină de migdale și fulgi de nucă de cocos. Le poți adăuga în lapte și apoi să introduci bolul la microunde, sau poți acționa mai tradiționalist, încălzindu-le într-o crăticioară pe aragaz.

 

3. Cârnat cu ou
Keto Connect

 

 

Rețeta asta cu doar patru ingrediente, plus sare și piper, am găsit-o la Keto Connect. Ingredientele sunt: ridichi, cârnat tăiat bucățele și prăjit în tigaie, brânză cheddar și ouă ochiuri deasupra.

 

 

 

4. Clătite cu afine

A Big Man’s World

 

Clătitele pot suna ca diametral opuse dietei keto, dar cu puțină creativitate se pot transforma așa încât să fie perfect adaptate acestui stil de alimentație. Cele recomandate de A Big Man’s World  sunt făcute dintr-o combinație perfectă de făină de migdale și de nucă de cocos și mai conțin ouă. Rezultatul sunt niște clătite atât de pufoase încât ai putea chiar să uiți că sunt o alternativă fără carbohidrați la cele obișnuite. Afinele le și îndulcesc, dar să ai în vedere conținutul lor de glucide.

 

 

5. Brioșe din ouă

Hurry The Food Up

 

Durează doar 25 de minute să prepari brioșele astea de la Hurry The Food Up. Trei brioșe au 20g de proteine și numai 300 de calorii. Îți poți manifesta propria creativitate schimbând legumele, condimentele sau tipurile de brânză pe care le folosești. În plus, le poți congela pentru a le savura zilele următoare, timp de o săptămână.

SOURCEMen's Health
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here