De ce ar trebui să mănânci zilnic oleaginoase

0
921

Editate de Lila Battis. Adaptare de Luiza Gabriela Vîlsan. Foto: Michael Brandon Myers.

Un studiu de la Harvard arată că mâncatul fructelor cu coajă lemnoasă (oleaginoase) te ajută să eviți moartea cauzată de boli cardiovasculare. Riscul oamenilor care au consumat o cantitate mai mare de nuci, alune, migdale etc. (o porție pe zi) a fost cu 39 de procente mai scăzut. Grăsimile din nuci pot scădea nivelul lipidelor din sânge, iar alți compuși ajută la dilatarea venelor. Consumă zilnic 30 de grame – 49 de bucăți de fistic, 22 de migdale ori 18 alune caju.

Screen Shot 2016-02-23 at 10.42.41 copy

Alimente de fațadă

Aspectul poate păcăli. Alimentele care au specificații nutriționale pe fața ambalajului pot fi greu de evitat, arată un studiu din Noua Zeelandă. Cumpărătorii au fost cu nouă procente mai tentați să pună mâna pe produse care promit beneficii pe etichetă. Ignoră prezentările pompoase. Verifică informațiile nutriționale, apoi ia o decizie.

Schimbă sosul pesto!

Mănânci suficiente nuci? Adaugă un nou gust clasicului pesto. Pune un sfert de ceașcă din sortimentul preferat de nuci, apoi mixează-l cu două cești de legume cu frunze verzi ori ierburi, jumătate de ceașcă de parmezan ras, doi căței de usturoi și un sfert de ceașcă de ulei de măsline, până se omogenizează.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here