Vrei să slăbești? Fă aceste schimbări!

0
706

De Melissa Romero. Adaptare de Irina Mereacre. Foto: Levi Brown, Guliver/ThinkStock.

Adevărul despre paste 

Știi că proteinele sunt de umplutură – la fel și industria alimentară. Dar să nu cazi în capcana pastelor fortificate cu proteine. Cercetătorii de la Universitatea Minnesota au constatat recent că tăițeii cu proteine ar putea fi mai puțin sățioși decât varianta simplă a acestora. Bărbații care au mâncat paste fortificate cu proteine au consumat cu 333 calorii mai mult la următoarea masă decât cei care au optat pentru cele obișnuite. „Un motiv posibil“, spune Joanne Slavin, autoarea studiului, „este că nu le-a plăcut gustul tăițeilor cu proteine. Prin urmare, ei au exagerat la următoarea masă, probabil pentru a compensa experiența neplăcută“. Mai bine încearcă această strategie „sățioasă“: prepară-ți paste obișnuite sau integrale și adaugă sursele de proteine preferate, cum ar fi piept de pui sau de curcan, dar și broccoli, semințe de pin și roșii uscate la soare.

MH1114_BUL_WEI_01

Stabilitate pentru suplețe

Când vine vorba de prima masă din zi, constanța este răsplătită: un studiu recent din Anglia sugerează că rutina micului-dejun te poate ajuta să rămâi slab. Cercetătorii au descoperit că persoanele cu cele mai multe modificări zilnice în cadrul meselor din prima parte a zilei au fost cu 90% mai predispuse să aibă burta mare – o circumferință de la 100 de centimetri în sus în cazul bărbaților. Respectarea unui obicei la acest capitol te-ar putea ajuta să reglezi nivelurile zahărului în sânge, iar asta poate preveni mâncatul în exces în alte momente din zi.

Fă schimbări!

Renunță la sare: conform unui studiu de la Universitatea Carolina de Sud, bărbații care au consumat cantități mici au fost cu 22% mai puțin predispuși la obezitate. Sarea afectează sensibilitatea celulelor la insulină.

177424440

„Suge“ burta

Nu-ți lăsa burta să crească prea mult. Un studiu recent din Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism a urmărit porțiile de mâncare și de băutură a peste 50.000 de persoane, ca să determine în ce mod le pot crește circumferința taliei obiceiurile alimentare. Rezultatul (vezi în tabelul din dreapta) compară dietele bărbaților cu burtă cu ale celor mai supli.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here