Diversifică-ți meniul — cu un blender!

0
772

Adaptare de Ileana Buzoianu. Foto: Sam Kaplan. 

 

Înghețată regală

Taie o banană și îngheață feliile până se întăresc bine. Pune-le în blender și apasă de câteva ori funcția de mărunțire. Adaugă o cantitate considerabilă de unt de arahide și ține apăsat până când totul devine cremos. Acum toarnă compoziția într-un bol și adaugă fulgi de ciocolată neagră și o mână de de alune mărunțite. La final, completează cu frișcă și o cireașă, dacă dorești. Elvis ar fi gelos.

Rețetă remixată 1

Elimină ciocolata și adaugă minibezele. Într-un cuptor cu microunde, încălzește o lingură de jeleu de struguri și ornează.

Rețetă remixată 2

Elimină untul de arahide, ciocolata și alunele și pune cremă de caramel, fulgi de cocos copți și semințe de dovleac decojite.

Timp de pregătire 5 minute / Porții 1
Valoare nutritivă 443 calorii, 11 g proteine, 51 g carbohidrați (7 g fibre), 27 g grăsime.

 

Falafel la farfurie

April 2016 Fast Foodie

Pune în blender o conservă de năut scursă. Folosește funcția „pulse“ câteva secunde; adăugă o jumătate de ceapă tăiată, un cățel de usturoi, chimen, puțin suc de lămâie, sare și piper. Apasă din nou „pulse“, completând cu crutoane și un vârf de praf de copt. Modelează‑le sub formă de bile, pune‑le într-o tigaie cu ulei încins, presează-le puțin. Prăjește-le până fac crustă, câte trei minute pe o parte. Servește cu pită.

Timp de pregătire 15 minute / Porții 1
Valoare nutritivă 597 calorii, 22 g proteine, 51 g cabrohidrați (9 g fibre), 36 g grăsime.

 

Supă de dovleac cu ardei iute 

April 2016 Fast Foodie

Toarnă în blender o ceașcă de supă de pui și două de lapte de cocos. Adăugă 350 de grame de dovleac, o mână de zahăr brun, un ardei iute uscat, scorțișoară. Apasă funcția de mărunțire, transferă amestecul într-o oală și încălzește la foc mediu. Pune sare și piper. La sfârșit, presară semințe de dovleac, arpagic, adaugă puțină smântână și ulei de măsline.

Timp de pregătire 10 minute / Porții 2
Valoare nutritivă 248 calorii, 6 g proteine, 31 g carbohidrați (6 g fibre), 13 g grăsime.

 

Omletă verde cu șuncă

April 2016 Fast Foodie

Amestecă în blender patru ouă, două linguri mari de spanac, o mână de arpagic tocat, un praf de sare și două de piper. Într-o tigaie termorezistentă, la foc mediu, pune amestecul și lăsă-l până se conturează marginile, două minute. Adăugă 60 de grame de cubulețe de șuncă. Ține compoziția la 200°C, opt minute, până când devine pufoasă. Ia de pe foc, taie omleta și presară parmezan ras sau felii de ardei iute.

Timp de pregătire 13 minute / Porții 1
Valoare nutritivă 514 calorii, 42 g proteine, 10 g carbohidrați (3 g fibre), 33 g grăsime.

Articol preluat din ediția de iunie 2016.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here