Cum poți să previi îngrășatul de sărbători înainte să vină iarna

0
460
îngrășatul

Dar gândește-te la asta: în medie, începem să ne îngrășăm din octombrie, și ne poate lua până la 5 luni să pierdem kilogramele pe care le-am pus pe noi între Halloween și Crăciun, conform unui studiu recent al Universității Cornell.

Sunt șanse ca săptămâna asta să începi să iei câte o gură de baton de ciocolată între mese – și să nu te mai oprești până de Anul Nou.

„În mod tradițional, e acea perioadă din an în care ești tentat să îți acorzi scuze”, spune BJ Gaddour, Directorul de Fitness de la Men’s Health. „Îți spui: Lasă, mă îngraș acum puțin, dar voi slăbi la primăvară sau la vară”.

Dar dacă nu vrei să aștepți până la Paști ca să slăbești, ai nevoie chiar acum de un plan ca să te lupți cu mâncatul în exces de sărbători. Iată unde intervine Gaddour.

Așadar, Gaddour ne spune câteva din strategiile lui testate și dovedite de menținere a obiceiurilor de alimentație sănătoasă și de sport în timpul sărbătorilor. Iată trei dintre ele:

  1. Planifică-ți zilele în care să trișezi. 

Planifică-ți din timp zilele în care să îți oferi indulgențe, astfel încât să muncești din greu înainte să slăbești frâiele.

„Dacă știi că marți o să fie petrecerea de Crăciun la birou, trebuie să te asiguri că ai strâns cureaua în weekendul dinainte”, spune Gaddour.

  1. Lucrează din greu la sală înainte de o masă copioasă.

Fă un antrenament ucigaș înainte de festinul de la reuniunea anuală de familie.

  1. Pentru fiecare recompensă dulce, fă 100 de flotări cu săritură.

Poți să le faci pe toate dintr-o dată sau să le divizezi pe tot parcursul zilei.

„Așa te vei obișnui să te gândești bine la ce intră în corpul tău”, spune Gaddour.



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here