Burrito de legume

24 octombrie 2007

O ceapa tocata,piper, sare, 2 linguri ulei de masline, 3-4 linguri de brinza Cedar rasa, sos de rosii (salsa)Mod de preparare:
Intr-o tigaie, caleste ceapa in uleiul de masline. adauga apoi rosiile – taiate si scurse de zeama –
Ingrediente:
O conserva de rosii decojite PLUS: 1 borcan de ciuperci PLUS: 3 oua PLUS: lipii
Ingrediente suplimentare:
O ceapa tocata,piper, sare, 2 linguri ulei de masline, 3-4 linguri de brinza Cedar rasa, sos de rosii (salsa)

O ceapa tocata,piper, sare, 2 linguri ulei de masline, 3-4 linguri de brinza Cedar rasa, sos de rosii (salsa)

Mod de preparare:

Intr-o tigaie, caleste ceapa in uleiul de masline. adauga apoi rosiile – taiate si scurse de zeama –

Ingrediente:

O conserva de rosii decojite PLUS: 1 borcan de ciuperci PLUS: 3 oua PLUS: lipii

Ingrediente suplimentare:

O ceapa tocata,piper, sare, 2 linguri ulei de masline, 3-4 linguri de brinza Cedar rasa, sos de rosii (salsa)

Mod de preparare:

Intr-o tigaie, caleste ceapa in uleiul de masline. adauga apoi rosiile – taiate si scurse de zeama – si ciupercutele. Lasa tigaia pe foc inca 2-3 minute, pina cind se inmoaie legumele. Amesteca in continuu. Intr-un vas de iena, bate bine ouale, cu sare si piper dupa gust. Scurge legumele de ulei si incorporeaza-le in omleta. Introdu-le in cuptorul cu microunde 3-5 minute, timp in care amesteci de doua ori.

Ouale ar trebui sa se umte si sa aiba aspectul unei omlete cu legume. Presara brinza pe deasupra si reintrodu in cuptor vreme de 1-2 minute, pina cind se topeste brinza. Incalzeste lipiile la microunde (10-20 de secunde), umple-le cu “omleta” ta de legume, ruleaza-le si toarna deasupra putina salsa. Din toate aceste ingrediente ar trebui sa-ti iasa 3 burrito de legume.

Per portie:

322 calorii, 15 g proteine, 38 g carbohidrati, 12 g grasimi (4 g saturate), 4 g fibre.



Categorii: Nutriție

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!