Buna dimineata, pizza

24 octombrie 2007

Meniul ideal pentru o saptamanaLuni
Un sendvis cu gem si unt de arahide, facut cu piine integrala, unt de arahide dietetic si orice fel de gem. 325 calorii, 12 g grasimi, 12 g proteine, 7 g fibre, 46 mg calciu. Un pahar de 250 g lapte slab. 86 calorii, mai putin de 1 g grasimi, 8 g proteine, 0 g fibre, 302 mg calciu. Total: 411 calorii, 12 g grasimi (26% din numarul de calorii), 20 g proteine, 7 g fibre, 348 mg calciu.

1-439poza-interior.jpg

Meniul ideal pentru o saptamana

Luni

Un sendvis cu gem si unt de arahide, facut cu piine integrala, unt de arahide dietetic si orice fel de gem. 325 calorii, 12 g grasimi, 12 g proteine, 7 g fibre, 46 mg calciu. Un pahar de 250 g lapte slab. 86 calorii, mai putin de 1 g grasimi, 8 g proteine, 0 g fibre, 302 mg calciu. Total: 411 calorii, 12 g grasimi (26% din numarul de calorii), 20 g proteine, 7 g fibre, 348 mg calciu.

Marti

Un cartof copt cu putin broccoli fiert, 2 linguri de smintina dietetica, 2 linguri de salsa si 1/4 cana de brinza. 317 calorii, 9 g grasimi, 13 g proteine, 5 g fibre, 294 mg calciu. O portocala. 70 calorii, 0 g grasimi, 1 g pro–teine, 3 g fibre, 60 mg calciu. Total: 387 calorii, 9 g grasimi (21% din numarul de calorii), 14 g proteine, 8 g fibre, 354 mg calciu.

Miercuri

O cana de orez alb (ramas de la meniul chinezesc de aseara) pusa la cuptor cu 1/3 cana stafide, o cana de lapte degresat si 2 linguri de zahar brun. 524 calorii, mai putin de 1 g grasimi, 14 g proteine, 3 g fibre, 340 mg calciu. O banana. 108 calorii, mai putin de 1 g grasimi, 1 g protei-ne, 3 g fibre, 7 mg calciu. Total: 632 calorii, 1 g grasimi (1% din numarul de calorii), 15 g proteine, 6 g fibre, 347 mg calciu.

Te intrebai care este meniul ideal pentru o saptamina intreaga? Cumpara MH de august.



Categorii: Nutriție

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți