7 ingrediente pentru un smoothie perfect

0
826
smoothie

Dacă vrei să slăbești, atunci când vine vorba de alimentație, consistența e foarte importantă: shake-urile dense, cu aport scăzut de calorii îți pot oferi o senzație de sațietate pentru o perioadă mai lungă decât shake-urile mai diluate, cu un aport mai ridicat de calorii, ni s-a raportat recent.

Dar prepararea unei băuturi cu densitatea perfectă poate fi dificilă. Alege următoarele ingrediente pentru un smoothie numai bun de slăbit!

  1. 1 LINGURĂ DE UNT DE ARAHIDE (95 DE CALORII)

Pisează migdale, caju și arahide și vei beneficia de grăsimile absolut necesare pentru sănătatea inimii și de până la patru grame de proteine.

  1. 1/2 CANĂ DE IAURT GRECESC DEGRESAT (65 DE CALORII)

Această varietate delicioasă de iaurt adaugă densitate și îți asigură aproximativ 10 procente din doza zilnică recomandată de calciu.

  1. O BANANĂ MICĂ CONGELATĂ (89 DE CALORII)

Trei grame de fibre te ajută să scapi de senzația de foame, iar fructul congelat, chiar și dat la blender, creează o consistență mai cremoasă.

  1. 2 LINGURI DE SEMINȚE DE CÂNEPĂ (90 DE CALORII)

Dau un gust crocant și îți aduc un aport echilibrat de grăsimi omega-3 și omega-6, împreună cu consistența cremoasă naturală.

  1. 1/4 AVOCADO (80 DE CALORII)

Avocado asigură o textură fină a băuturii, aducând și aport de fibre și grăsimi bune pentru rezistența stomacului.

  1. 1 LINGURĂ DE SEMINȚE DE CHIA (63 DE CALORII)

Aceste super semințe se umflă în lichid, oferind astfel substanță băuturii pe care o prepari.

  1. 2 LINGURI DE PUDRĂ DE NUCĂ DE COCOS (60 DE CALORII)

Cu un gust subtil de cocos, pudra fără gluten absoarbe mare parte din umiditate, astfel încât shake-ul tău va fi mai consistent (aducând și un aport de 5 grame de fibre care țin de foame).



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here