5 salate care te mențin în formă

0
1446

Adaptare de Luiza Gabriela Vîlsan. Foto: Levi Brown.

Încearcă să eviți salatele din restaurante. Sunt pline de calorii și zahăr din cauza dressingului. Nu putem să reparăm meniurile de acolo, dar te putem ajuta să prepari acasă o salată cu adevărat sănătoasă și gustoasă. Aceste variante sunt mai sățioase, oferă o grămadă de nutrimente și nu-ți vor supăra stomacul.

Salată picantă din tulpini de broccoli

Chiar dacă urăști broccoli, vei mânca pe nerăsuflate această salată. Combinația de oțet, oregano și ardei iute este inspirată din curtido, o specialitate culinară din El Salvador.

De ce ai nevoie

350 de grame de tulpini de broccoli

ceașcă de ceapă roșie, tăiată cubulețe

ceașcă de oțet din cidru de mere

½ linguriță de oregano uscat

½ linguriță de zahăr

¼ linguriță de fulgi de ardei roșu sau mai mult, după gust

Cum o prepari

Într-un bol mare, amestecă tulpinile de broccoli cu ceapa. Într-un bol mic, combină restul de ingrediente cu trei linguri de apă. Toarnă mixul peste legume, amestecă și condimentează cu sare după gust. Pune un capac și ține vasul la frigider minimum două ore sau până a doua zi. Se păstrează la frigider maximum o săptămână. Vei obține șase porții

Per porție 27 calorii, 1 g proteine, 6 g carbohidrați (1g fibre), 0 g grăsimi

Truc rapid Această salată este ideală alături de un cotlet de porc la grătar, pulpe de pui sau burgeri din carne de vită. Oțetul reduce gustul dominant al cărnii.



1
2
3
4
5
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here