5 rețete delicioase de paste low-carb

1
1750
Da, poți totuși să slăbești sau să te menții, savurând în același timp rețetele tale italienești preferate. Pentru că există așa ceva precum paste low-carb.
Da, poți totuși să slăbești sau să te menții, savurând în același timp rețetele tale italienești preferate. Pentru că există așa ceva precum paste low-carb.

Atunci când vrei să slăbești, probabil că unul din primele alimente pe care încerci să le elimini din dietă sunt pastele. Asta și pentru că o porție de spaghete poate conține până la 40g de carbohidrați (sau glucide). Din fericire însă, există și alternative la mâncărurile obișnuite pe bază de paste care pot fi incluse într-un regim de slăbire, sau într-un stil de nutriție cu o cantitate redusă de carbohidrați (low-carb).

Vestea bună e că este realmente posibil să ai un aport limitat de carbohidrați fără a renunța însă la paste. Iată deci câteva sugestii pentru o cină italienească chiar la tine acasă.

  1. Gulaș de cârnați

Rețeta asta preluată de pe Low Carb Yum e bogată în proteine și grăsimi și de aceea te va face să te simți sătul. Cu doar 3.5g carbohidrați, se pliază perfect pe o dietă low-carb. Pastele japoneze shiratake făcute din făină de konjac yam, supranumite „Miracle Noodles”, sunt ușoare și aerate, iar cârnatul și sosul contribuie la un preparat copios și delicios. În plus, pregătirea durează doar 30 de minute și de aceea e o variantă foarte bună pentru o cină din timpul săptămânii.

2. Lasagna low-carb de vinete

Lasagna asta e exact ca mâncarea ta preferată de la restaurantul italienesc, doar că ceva mai sănătoasă. Ambitious Kitchen este sursa. Se face cu un sos din carne de curcan si burrata și nu conține deloc paste, care sunt înlocuite de vinete. Ele fac ca mâncarea să fie nu doar foarte gustoasă, ci să te și sature. Și asta cu doar 12.2g carbohidrați! Îți recomandăm să înlături coaja vinetelor înainte de a le coace, pentru a simplifica „procesul de fabircație”.

 

3.  Macaroane de conopidă cu brânză

Am găsit rețeta asta delicioasă pe Ruled.me și ți-o recomandăm pentru că are doar 5.5g de carbohidrați! Cu toate astea, e la fel de delicioasă ca macaroanele bunicii după care trebuie să recunoști că te dădeai în vânt. Numai că în loc de paste folosește conopidă tocată mărunt la blender. Rețeta e potrivită și pentru adepții dietei Keto, datorită conținutului ridicat de grăsimi. O poți savura alături de o salată sau de o porție de carne slabă.

4. Fettucine alfredo cu ouă

Nouă tuturor ne plac fetuccinele alfredo. Dar ce te faci cu valoarea energetică ridicată, bazată în mare parte pe conținutul de carbohidrați? Probabil că nici nu te-ai gândi că poate fi o mâncare de dietă. Am preluat varianta asta keto a clasicei rețete de fettucine alfredo de pe  I Breathe I’m Hungry. Rețeta conține ouă și cremă de brânză care au toate șansele să compenseze cantitatea redusă de carbohidrați, respectiv 2g pentru o porție.

5. Lasagna low-carb

 

My Life Cookbook propune rețeta asta de lasagna care e low-carb pentru că folosește ouă în loc de paste, iar sosul e făcut din cârnat, ricotta și mozarella. Dacă vrei ceva cu mai puțină grăsime, poți folosi carne de curcan în loc de cârnat. O porție are doar 6g de  carbohidrați, așa că e potrivită pentru orice dietă low-carb dar bogată în proteine.

 

 

 

SOURCEMen's Health
SHARE

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here