5 lucruri pe care le poți face noaptea pentru a slăbi

0
1591
slăbire

Aceste trucuri te vor ajuta să ajungi și mai aproape de greutatea pe care ți-ai propus-o

E ușor să-ți petreci nopțile pe canapea uitându-te pe Netflix – dar dacă vrei ca numărul de pe cântar să se schimbe, poate e momentul să faci altceva cu serile tale. Folosește aceste trucuri pentru a ajunge și mai aproape de greutatea pe care ți-ai propus-o.

Antrenează-te noaptea

Probabil că ești de părere că dacă faci o sesiune de exerciții fizice înainte de culcare, nu o să mai poți dormi toată noaptea. Din fericire, nu e cazul; un sondaj realizat în 2013 de Fundația Națională a Somnului a descoperit că oamenii activi au între 56 și 67 la sută mai multe șanse să spună că dorm fără probleme noaptea – indiferent de ora la care au făcut ultimul antrenament.

 

Vino cu prânzul de acasă

Un prânz normal la restaurant conține cel puțin de două ori mai multe calorii decât ar trebui să consumi la o singură masă, conform unui studiu din 2013 — și nici măcar nu se ia în considerare numărul mai mic de calorii pe care vrei să-l consumi la prânz dacă vrei să scapi de kilogramele în plus. Dar cine are timp să-și pregătească pachețelul dimineața? Scapă de bomba calorică de la prânz prin pregătirea mâncării cu o noapte înainte. Iubim salatele la borcan preparate din timp.

Și mai bine, încearcă aceste cinci prânzuri rapide și sănătoase pe care le poți prepara cu doar 20 de lei.

Bea multă apă

Apa îți curăță sistemul, ajutându-te să scapi de orice cantate de apă reținută de organism. Dar din moment ce nu vrei să-ți petreci toată noaptea făcând ture între pat și baie (somnul este vital pentru slăbit), Gans sugerează să te oprești din băut apă cu o oră înainte de culcare. De fapt, consumul de apă te poate ajuta să slăbești jumătate de kilogram într-o singură lună fără să ridici un deget.

Asigură-te că dormitorul tău este foarte întunecat

Hormonul cunoscut sub numele de melatonină îți poate ajuta corpul să producă mai multă grăsime „maro”, faimoasă pentru faptul că arde calorii, conform unui studiu publicat anul trecut în Journal of Pineal Research. Având în vedere că organismul tău deja produce melatonină atunci când te afli în întuneric complet, asigură-te că în dormitorul tău nu intră nici un fel de lumină pentru a stimula pierderea de kilograme.

Setează termostatul înainte de a te băga la somn

Deși ideea că poți arde mai multe calorii în timp ce dormi sună prea bine pentru a fi adevărată, un studiu efectuat de Institutul Național de Sănătate Clinică a descoperit că persoanele care dorm la o temperatură de 19 grade ard cu șapte la sută mai multe calorii decât cei care dorm într-o cameră cu o temperatură de 24 de grade. Șapte la sută nu e mult, dar contează atunci când vrei să slăbești.



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here