Ruxandra Dragomir a intrat în Delta Training System de la World Class

25 septembrie 2013

Vedeta tenisului feminin românesc a început în această săptămână un programul spartan de pregătire fizică. Timp de 90 de zile ea va fi pregătită de antrenorul său personal, campionul național la culturism Andrei Ivan.

_DSC3630

La primul antrenament, Andrei i-a luat Ruxandrei măsurile la circumferințe (talie, abdomen, bazin, brațe, coapse, gambe) pentru a vedea care va fi situația lor la sfârșitul programului de antrenament ce va dura trei luni. Apoi, cei doi s-au apucat de treabă. După o scurtă încălzire ce a constat în alergat pe bandă, Ruxandra a efectuat pe rând exerciții pentru coapse, gambe, abdomen, brațe, etc.

„Delta Training System este un program de pregătire care se potrivește perfect pentru mine, fost sportiv de performanță. După retragerea oficială din tenis, este important să mențin doza de activitate sportivă în viața mea, atât pentru psihicul meu, cât și pentru forma mea fizică. Am nevoie de energie și vitalitate iar aceste lucruri le poți găsi doar în sport. De aceea am ales programul intens de pregătire alături de Andrei Ivan, pentru că doresc să am în continuare un corp bine definit și sănătos. Am practicat sport de performanță aproape toată viața mea, însă acum este prima oară când am un antrenament personalizat la sala de fitness. Știu că voi putea să îmi depășesc limitele. Fără un antrenor personal, acest lucru este imposibil“, a povestit legenda vie a tenisului feminin românesc.

„Sunt mândru să am o «elevă» atât de conștiincioasă și de faimoasă pe plan internațional. Cu toții știm de performanțele notabile pe care Ruxandra Dragomir le-a avut în tenisul mondial. Așa cum mă așteptam, Ruxandra are un corp bine lucrat și tonifiat, o rezistență și poftă de muncă specifice sportivilor de performanță. Pentru cele trei luni de antrenament intensiv pe care le vom începe împreună, mi-am propus pentru Ruxandra tonifierea picioarele, întărirea mușchilor spatelui și creșterea rezistenței la efort. Mai mult, obiectivele mele sunt: să curățăm un pic din stratul adipos din zona abdominală și a bazinului; în zona trenului inferior, tonifierea musculaturii (circumferința să rămână aceeași dar să iasă în evidență musculatura); întărirea mușchilor abdominali și lombari; mărirea gradului de mobilitate articulară; flexibilitate mai bună (introducem și exerciții de stretching la sfârșitul antrenamentului); un tonus mai bun asupra tuturor mușchilor“, a explicat instructorul Andrei Ivan de la World Class Downtown.

Mai multe detalii pe worldclass.ro/dts.



Categorii: Noutăți

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți