(P) Mastercard devine sponsorul oficial al celei de-a 74-a ediţii a Festivalului de Film de la Veneţia

0
641

Mastercard devine sponsorul celei mai noi ediţii a Festivalului de Film de la Veneţia și oferă experiențe cinematografice de neprețuit la plata cu cardul

  • Mastercard sărbătorește pasiunea de neprețuit™ pentru film oferind utilizatorilor șansa de a face trecerea “de la a viziona, la a trăi” a celui mai prestigios festival de film

 Mastercard anunță un nou parteneriat valabil 3 ani cu Festivalul Internațional de Film de la Veneţia. Parteneriatul demarat la Biennale Cinema 2017, ce are loc în perioada 30 august – 9 septembrie, completează lista de parteneriate dintre Mastercard și evenimente de mare anvergură din domeniu, precum Festivalul de la Cannes şi Festivalul de la Berlin. Acesta reprezintă o continuare a călătoriei Mastercard în valorificarea pasiunii publicului pentru film, cu scopul de a crea şi oferi experienţe de nepreţuit, momente unice şi surprize pentru partenerii şi utilizatorii Mastercard din întreaga lume.

Astfel, Mastercard le oferă deținătorilor de carduri din România șansa de a participa la Festivalul de Film de la Veneția. În parteneriat cu Banca Transilvania desfășoară în perioada 7-31 iulie a.c. o campanie dedicată clienților care plătesc la POS sau pe internet cu cardul BT Mastercard Gold. Pentru fiecare cumpărătură de minimum 500 de lei înscrierea în campanie este automată.

Premiile sunt 3 pachete la Festivalul de Film de la Veneția, care va avea loc în perioada 30 august- 9 septembrie a.c. Fiecare pachet înseamnă cazare pentru 3 zile și 2 nopți, experiența pe covorul roșu, vizionare de filme, participarea la un cocktail, tur ghidat în Venetia, hairdressing și make-up, dar și o cină într-un palat. Fiecare dintre câștigători poate participa la festival însoțit.

Conştientizând rolul pe care îl au pasiunile, Mastercard a publicat recent studiul “Cinema-ul şi oraşele”, în care a subliniat importanţa filmului în dezvoltarea pasiunilor oamenilor. În cadrul cercetării au participat locuitori din şapte dintre cele mai mare oraşe ale lumii, care au oferit informaţii despre obiceiurile lor în ceea ce privește cinematografia şi au afirmat că filmul este cea de-a treia activitate culturală preferată, după călătorii şi ieşirile la masă în oraş.

“Festivalul Internațional de Film de la Veneţia este un eveniment unic, în cadrul căruia pasiunea pentru cinema este intensificată de o locație magică și iconică, întruchipând perfect conceptul de nepreţuit™, dezvoltat în ultimii 20 de ani, în 112 ţări din întreaga lume, în 53 de limbi diferite. Acest parteneriat îşi propune să continue călătoria noastră în conectarea oamenilor cu pasiunile lor şi să îi ajute să facă trecerea “de la a viziona, la a trăi”. În afară de experienţele pe care le oferim, ne bucurăm şi de frumoasa oportunitate de a utiliza canalele noastre online pentru a prezenta ce înseamnă cu adevăerat Programul Priceless. Suntem încrezători că vom avea un parteneriat de durată şi de succes cu această bijuterie pe harta cinematografiei”, a declarat David Molina, Vice Preşedinte Europa, Departamentul de Marketing şi Sponsorizări.

În afară de acest parteneriat, a fost lansată şi campania Mastercard “de la a viziona, la a trăi” pe toate canalele sociale, în zona covorului roșu și la terminalele aeroportului din Veneția.

 



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here