National Geographic a celebrat mamaliga ca brand national

11 aprilie 2012

“Românii se definesc ei insisi ca un popor de mamaligari, iar România e tara mamaligii. In timpurile actuale, alimentul a ajuns sintagma nationala, fara a beneficia insa de un marketing pe masura, menit s-o faca un brand culinar de succes comercial”, declara Cristian Lascu, redactor-sef National Geographic.
 

“Românii se definesc ei insisi ca un popor de mamaligari, iar România e tara mamaligii. In timpurile actuale, alimentul a ajuns sintagma nationala, fara a beneficia insa de un marketing pe masura, menit s-o faca un brand culinar de succes comercial”, declara Cristian Lascu, redactor-sef National Geographic.

 

Pe 5 aprilie, National Geographic a organizat in parteneriat cu Boromir si Napolact evenimentul “Mamaliga” la Muzeul National al Taranului Roman din Bucuresti. Astfel, povestea mamaligii ca brand national a fost readusa in atentia celor aproximativ 400 de invitati care au degustat-o si s-au relaxat intr-o atmosfera autentic romaneasca.



Categorii: Noutăți

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!