Îți mulțumim că citești revista Men’s Health!

0
539
Men's Health

Conform celor mai recente cifre de vânzari publicate de BRAT, Burda România își consolidează poziția de lider al pieței autohtone de reviste cu o cotă de piața de 33%, iar Men’s Health înregistrat o creștere cu 16% a tirajului față de trimestrul doi al acestui an, iar acest lucru vi se datorează vouă, cititorilor noștri. Pentru asta, vă mulțumim!

Promitem să o ținem tot așa și să începem anul următor cu și mai multe articole interesante pentru voi.

Cu un portofoliu amplu, Burda România a înregistrat creșteri semnificative și în restul categoriilor.

În ceea ce privește secțiunea de lifestyle feminin, Marie Claire crește cu 53% (vs Q2) și cu 34% față de Q3/2015, Cosmopolitan crește cu 20% (vs Q2), Harper’s Bazaar crește cu 2%, versus Q3/2015, Ioana crește cu 8% față de Q2 iar Femeia crește cu 11% (vs Q2),

La secțiunea lifestyle masculin, alături de Men’s Health,  secțiunea auto moto arată și ea o îmbunătățire: Auto Motor și Sport crește cu 7% (vs Q2) și devine liderul segmentului.

Pe travel, National Geographic Traveler crește cu 21% (vs Q2), iar National Geographic crește cu 12% față de Q2,

Cât despre home&deco, Casa și grădina crește cu 9% (vs Q2).

În plus, în 2016 Burda România și-a mărit portofoiul cu două noi titluri în categoria sănătate, abcDiabet și abcCardio care au reușit încă de la lansare să răspundă perfect așteptărilor cititorilor.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here