Ghidul de antrenament Men’s Health – editia 2015

21 mai 2015

Pune masă musculară și transformă-ți corpul lucrând după cele mai noi și mai complete planuri de fitness și nutriție – a apărut Ghidul de antrenament Men’s Health 2015. La treabă!

Citește materialul despre circuitele rapide și află care e antrenamentul care-ți solicită întregul corp și care o să te facă să arăți perfect în această vară.

Iar dacă vrei săți lucrezi în special brațele, o să te bucure ce ți-am pregătit la pagina 36. Urmărește îndeaproape instrucțiunile și-ți vei transforma bicepșii și tricepșii așa cum ai visat întotdeauna.

Sau poate vrei să te concentrezi pe zona mediană, caz în care te sfătuim să deschizi ghidul de antrenament la pagina 16 și să te apuci de treabă, iar după ce-ai terminat acolo, treci la pagina 72.

Dacă n-ai timp să mergi la sală de mai multe ori pe săptămână, nu-i nicio problemă. Inspiră-te din planul fostului campion UFC, Georges Saint-Pierre care și-a sculptat faimosul trup făcând doar două antrenamente cu greutăți la fiecare șapte zile.

Și dacă nu ești genul care merge la sală, poți să-ți lucrezi mușchii în parc, exersând doar cu propria greutate, așa cum te învață Doru Dorobăț, finalistul Mens Health Cover Model 2014.

Reinventeazăți rețetele preferate. I-am provocat pe cinci dintre cei mai buni bucătari din lume să transforme meniurile clasice într-unele care-ți vor încânta papilele gustative.

Află adevarul despre calorii. Arde rapid grăsimea înțelegând modul în care acționează caloriile și cum să le faci să funcționeze în favoarea ta.



Categorii: Noutăți

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!