Gerovital direcționează 1% din vînzarea produselor sale în scopul pregătirii Echipei Olimpice a României pentru Jocurile Olimpice din 2012

17 octombrie 2011

 

placeholder-image

 

București, 17 octombrie 2011 – Gerovital, cel mai puternic brand romînesc de cosmetice, va direcționa, în perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011, 1% din vînzarea produselor sale către Echipa Olimpică a României. Banii vor fi folosiți pentru pregătirea echipei pentru participarea la Jocurile Olimpice care vor avea loc în 2012 la Londra.Este primul pas al campaniei “Hai să aducem România acasă” care își propune să readucă în atenția romînilor valorile autohtone autentice. Decizia vine după recentul parteneriat strategic încheiat cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) în urma căruia Gerovital a devenit sponsor principal al Echipei Olimpice a României și susținător al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.

 

“Hai sa aducem România acasă” este o scrisoare deschisă trimisă de brandul Gerovital către toți romînii. Campania Gerovital a fost gîndită pentru a sensibiliza romînii în vederea sprijinirii și recunoașterii valorilor romînești actuale și tradiționale. Mircea Eliade, Constantin Brâncuși, Henri Coandă  sînt doar cîteva personalități care au construit istoria și care merită recunoașterea valorii lor. Ana Aslan, inventatorul Gerovital, se numără printre marile personalități romînești care au contribuit la crearea imaginii pozitive a României peste graniță. Combinația optimă între tradiție și inovație specifică Gerovital face din acesta un produs geriatric brevetat în peste 30 de țări.” a declarat Mircea Turdean, Director General FARMEC. “Hai să aducem România acasă” este o transpunere în fapt a misiunii sociale a mărcii Gerovital, aceea de a susține valorile romînești, atît în țară cât și în străinătate”, a adăugat Mircea Turdean.

 

De-a lungul timpului, marca Gerovital a evoluat continuu din dorința de a fi mereu cu un pas înaintea inovației în sectorul produselor destinate îngrijirii personale. Gamele de produse participante la campania “Hai să aducem România acasă” sunt: Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital BodySlim și Gerovital Plant balsamuri de buze.

 

Conform datelor furnizate de Nielsen, în primele 8 luni ale anului 2011, în categoria produselor de îngrijire a feței, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cotă de piață cantitativă de 25,7%, urmată de companii multinaționale. Valoric, Farmec se poziționează pe locul al II-lea, cu o cotă de piață de 18,5%. În același timp, brandul Gerovital, în segmentul de îngrijire a feței, înregistrează o cotă de piață cantitativă de 14,1%.

 

Pentru mai multe detalii accesați: www.aducemromaniaacasa.ro



Categorii: Noutăți

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți