Cele mai importante tendințe în Digital Marketing în 2017

0
415

Digital Marketing Forum, primul eveniment dedicat industriei de promovare online din țară, va strânge comunitatea practicienilor în marketing din România, pe 23-24 februarie, la JW Marriott Hotel. Cu ocazia celei de-a unsprezecea ediții, Evensys lansează un eBook gratuit care cuprinde cele mai importante tendințe în digital marketing în 2017.

60 de specialiști din marketing, comunicare și mobile au răspuns în cadrul acestui eBook. Ei și-au exprimat părerea profesională despre cea mai importantă tendință pe care oamenii de marketing trebuie să o ia în considerare anul acesta dacă folosesc în strategia lor componente din domeniile: Digital Marketing, Online Advertising, Social Media, Mobile Marketing, Performance, Online Video, Blogging și Noi platforme de social media.

Printre cele mai importante previziuni se numară:

  • ascensiunea video content-ului: “Cea mai importantă dintre toate, local, va rămâne tendința pe care o anticipam și anul trecut: creșterea investițiilor în conținut video personalizat.”- Costin Radu, Managing Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks,
  • importanța mobile-ului: “Anul acesta ar trebui să vedem o abordare mobile first, cu bannere gândite pentru a fi bine primite pe dispozitive mobile și destinații web cu teme adaptate pentru ecranele telefoanelor mobile”- Dan Vîrtopeanu, Managing Partner, Breeze Mobile,
  • orientarea către native advertising: “Native advertising înseamnă integrarea mesajului în flowul editorial. Cu cât mesajul este mai integrat în platforma de content, cu atât crește probabilitatea engagementului și a efectului viral”- Bogdan Nițu, General Manager, WEBSTYLER.

Ebook-ul poate fi descarcat gratuit de AICI.

Despre Digital Marketing Forum

Digital Marketing Forum este evenimentul care aduce în fiecare an cele mai noi tendințe, oportunități, soluții și studii de caz relevante din industrie, soluții aplicate și idei creative oamenilor de marketing din companiile multinaționale sau românești.

La cele 8 sesiuni de conferințe de pe 23 februarie vor lua parte peste 30 de vorbitori din țară și din străinătate (Olanda și Marea Britanie), oferind astfel o imagine de ansamblu asupra domeniului. Printre invitații locali ai acestei ediții se numără: Denisa Mihai (PR & Digital Manager, Avon România și Moldova), Andreea Munteanu (Senior Brand Manager, Pernod Ricard), Irina Scarlat (Marketing Manager, UBER), Alexandru Cernătescu (CEO & Co-Founder, Infinit Agency), Matei Goncea (Digital Marketing Manager SCE, Tefal/Rowenta/Krups), Valentin Radu (CEO, Omniconvert), Traian Năstase (Managing Partner, iSense Solutions). Lista completă a speakerilor este disponibilă pe site-ul oficial – www.digitalforum.ro.

La conferință vor susține prezentări și Rogier Croes, Chief Digital Officer CEE Russia, Ukraine and CIS, MEC și Tim Fidgeon, Digital Consultant & Trainer, UK.

Training intensiv

Pe 24 februarie, Tim va susține și un curs avansat dedicat celor mai bune practici și strategii în digital. Acest training va oferi informații cu aplicabilitate imediată, dar și pe termen lung și reprezintă o bună ocazie pentru practicieni de a-și concentra atenția asupra unor teme precum adaptarea creației în funcție de publicul țintă, importanța personalizării în marketingul digital, principiile care conduc la realizarea conversiilor sau tendințele pe Facebook, Instagram, LinkedIn și YouTube. Mai multe detalii despre curs sunt disponibile aici. Locurile sunt limitate.

Beneficii

Participanții la conferință vor primi un pachet de beneficii în valoare de peste 400 de euro de la companiile: Zelist, Uber, Bannersnack și Dreamstime.

Digital Marketing Forum este un eveniment organizat de Evensys în parteneriat cu Avon, Infinit Agency și Conversion.

 



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here