Burberry BODY: lansare newyorkeză

14 septembrie 2011

Actrița britanică Rosie Huntington-Whiteley a celebrat lansarea parfumului Burberry BODY la un fastuos eveniment organizat zilele trecute în faimosul magazin Macy’s din New York. Peste 300 de clienți și fani au răspuns invitației de a se întîlni cu Rosie și au fost prezenți la eveniment pentru a pătrunde în universul lui Burberry BODY, cel mai senzual parfum lansat vreodată de Burberry.

placeholder-image

Actrița britanică Rosie Huntington-Whiteley a celebrat lansarea parfumului Burberry BODY la un fastuos eveniment organizat zilele trecute în faimosul magazin Macy’s din New York. Peste 300 de clienți și fani au răspuns invitației de a se întîlni cu Rosie și au fost prezenți la eveniment pentru a pătrunde în universul lui Burberry BODY, cel mai senzual parfum lansat vreodată de Burberry.

Pentru că Burberry și-a dorit să creeze un parfum care să poată surprinde diferitele declinări ale senzualității feminine, campania de media imaginată pentru el și-a propus ca parfumul să fie reprezentat de-a lungul timpului de mai multe femei. Astfel, prima ambasadoare a lui Burberry BODY este fotomodelul Rosie Huntington Whiteley, în același timp și protagonistă a filmului “Transformers: The Dark of the Moon”. Astfel, în centrul campaniei se regasește Rosie purtînd un trench coat din satin roz auriu și îmbrăcînd într-un mod perfect parfumul.

Lansarea lui Burberry BODY este, în cuvintele lui Christopher Bailey, « cea mai captivantă lansare pe care a imaginat-o vreodată Burberry și o lansare ce surprinde într-un mod sensual și impresionant spiritul de astăzi al brandului. Iar alegerea lui Rosie ca prima imagine a parfumului a fost una absolut naturală dacă sunt luate în considerație stilul nonșalanant și frumusețea ei ». Pentru Rosie, la rîndul ei,  colaborarea pentru Burberry, brandul care a lansat-o în lumea modei, fiind « o onoare și un compliment extraordinar ».

Lansarea lui Burberry BODY de la începutul lui septembrie va continua în lumea întreagă atît prin intermediul unor evenimente live, inovative din perspectivă digitală, cît și printr-o susținută campanie publicitară îmbinînd, în perfecta logică a brandului Burberry, tradiția și tehnologia.



Categorii: Noutăți

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți