A apărut Ghidul de antrenament Women’s Health

0
852

Circa 20% dintre cititorii Men’s Health sunt femei. Așa că ne-am gândit să le răsplătim fidelitatea cu antrenamente și diete ceva mai specifice și mai ușor de aplicat.

Am adunat într-un loc tot ce trebuie să știi – informații-cheie din fitness, secrete și ponturi care te vor aduce la forma pe care ți-ai dorit-o dintotdeaua. Iată ce găsești în interior:

Pe copertă – Tara Holtea, una dintre cântărețele care își respectă cu rigurozitate planul de fitness, îți dezvăluie câteva secrete care te vor face să arăți ca ea.

Lucrează-ți zonele cu probleme – brațe, picioare, abdomen, coapse și fesieri. Identifică punctul slab și transformă-l în avantaj, cu exerciții specifice fiecărei zone de care ești nemulțumită.

Vrei să maximizezi rezultatele, dar n-ai foarte mult timp la dispoziție? Exersează în pauza de prânz. Încearcă un antrenament care te va face să ai mai puține kilograme la sfârșitul fiecărei săptămâni.

Motivația e unul dintre cei mai importanți factori când vine vorba de sport și știm că nu de puține ori ai simțit că vrei să renunți. Îți dăm cel puțin cinci motive pentru care trebuie să continui.

Accelerează arderea grăsimilor. Ți-am pregătit un program care îți intensifică metabolismul, te ajută să pierzi în greutate și îți construiește masă musculară. Și durează doar 30 de minute.

Nu ai nevoie de sală. Antrenează-ți întregul corp fără să părăsești locuința – sau să ridici vreo ganteră.

Află care sunt rețetele care te satură și te ajută să scapi de kilograme în același timp. Par miraculoase, nu-i așa? Convinge-te!



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here