5 schimbări de dietă care te ajută să slăbești

0
1164
Slăbitul poate fi dificil, cu atât mai mult dacă nu știi exact de unde să începi. Ce alimente ar trebui să mănânci și când anume ar fi cel mai bine s-o faci?
Slăbitul poate fi dificil, cu atât mai mult dacă nu știi exact de unde să începi. Ce alimente ar trebui să mănânci și când anume ar fi cel mai bine s-o faci?

De această dată Carolyn Brown, R.D., nutriționist la Foodtrainers, e expertul care îți dă cinci sfaturi care să devină punctele de reper necesare pentru un traseu cu final glorios în ce privește scăderea în greutate.

1. Mănâncă mai mult

„Adăugarea o să fie cel puțin la fel de importantă ca și eliminarea de produse din dietă”, spune Brown. „Nu e atât vorba despre alimentele la care renunți cât mai degrabă despre cele pe care le adaugi în mod strategic dietei tale. De fiecare dată recomand mai multe legume, mai mult pește și mai multă apă”.

2. Când mănânci e la fel de important ca ce anume mănânci 

Brown recomandă să mănânci mai puțin dar mai des și într-un interval mai scurt. „Fii atent la orele tale de masă. Obiectivul este să mănânci 12 ore sau mai puțin din cele 24 ale unei zile. Asta pentru că această împărțire îți va oferi mai mult timp pentru o digestie în tihnă, care e și mult mai sănătoasă”.

3. Fă din prânz principala masă a zilei

„Bucură-te de un prânz mai consistent. De multe ori se întâmplă să luăm cea mai mare masă a zilei chiar înainte de a merge la culcare”, spune Brown.  Sugestia ei este să încercăm să facem cât mai puțin asta și să lăsăm prânzul să fie principala masă a zilei.

De exemplu, o masă de prânz ideală ar conține o porție de legume bogate în fibre, o proteină slabă care să îți confere sațietate pentru tot restul zilei dar și grăsimi care să îți ajute corpul să absoarbă substanțele nutritive.

4. Nu mai mânca nimic cu două ore înainte de culcare

„Mănâncă cina cât se poate de devreme pentru un sentiment plăcut la trezirea din somn”, sugerează Brown. „Cu cât mai devreme mănânci cina cu atât mai puțin plin ești atunci când te duci la culcare. Obiectivul spre care tinzi e ca asta să se întâmple cu două ore înainte de culcare”.

5. Gătește acasă

În loc de a mânca tot timpul în oraș, Brown recomandă să gătești mai mult în casă. „Dacă îți prepari singur mâncarea, asta îți permite să fii semnificativ mai mult în control atât cu privire la ceea ce mănânci cât și la cât anume mănânci”.

 



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here