(P) Vara aceasta, fii cu ochii pe premiile Sensity!

20 august 2015

Achiziționează lentile Hoya cu tratament fotocromic Sensity și câștigi garantat unul dintre cele 1570 de premii, plus șansa de a pleca în excursie la Roma timp de 4 zile!

Sezonul cald poate fi dificil pentru persoanele care poartă ochelari, mai ales pentru cele care sunt mai sensibile la lumină. Pentru că nu pot purta ochelari de soare, ele au nevoie de lentile deosebite care pot neutraliza lumina puternică din această perioadă, dar și efectul de strălucire, fără să compromită culorile sau percepția contrastului.

Din fericire, acest tip de lentile perfecte pentru vară există! Unul dintre cei mai cunoscuți furnizori de lentile de ochelari și produse optice din România, Hoya Lens, îți pune la dispoziție lentilele Sensity.

Aceste produse inovatoare sunt reactive la lumină, asigurându-ți o vedere confortabilă indiferent de condiții. Sensity se colorează imediat corespunzator unei lentile de soare din categoria a 3-a, revenind rapid la o transparență deplină în interior, iar în timpul tranziției protecția UV rămâne constantă. Potrivite atât pentru mersul la plajă, cât și pentru ieșirile de zi cu zi, ele vin în două nuanțe: maro și gri. Găsești mai multe detalii despre lentilele Sensity aici.

Poster campanie SensityIar pentru că sezonul acesta este plin de ieșiri la grătar, la picnic, la piscină sau vacanțe la mare, Hoya pune la bătaie 1570 de premii celor care achiziționează lentile Hoya cu tratament fotocromic Sensity în perioada 20 iunie – 31 august 2015.

Astfel, la cumpărare vei primi un voucher răzuibil cu un cod unic și nu trebuie decât să introduci codul pe site-ul campaniei. După înscriere câștigi automat unul dintre cele 1570 de premii:15 iPad Air 2, 10 iPhone 6, 20 iPod Nano, 155 prosoape de plajă, 150 seturi de grătar, 200 căști pliabile, 200 perne gonflabile de plajă, 220 saltele de plajă și 600 lentile de soare Hoyatint UV 400 (cu dioptrii).

De asemenea, toți participanții sunt automat înscriși la marea tombolă de pe 8 septembrie, când se desemneză câștigătorul Marelui Premiu: o excursie la Roma de 4 zile, pentru două persoane!

La campanie participă lentilele Monofocal Sensity QSP, Monofocal Sensity RX cu tratament antireflex și Progresiv Sensity RX cu tratament antireflex. Dacă vei achiziționa primul tip de lentile, vei primi o șansă de a câștiga marele premiu, în timp ce dacă vei alege cel de-al doilea tip, codul tău va fi înscris automat de două ori, iar dacă alegi al treilea tip vei avea trei șanse de câștig!

Găsești regulamentul oficial și lista magazinelor participante aici, iar revendicarea premiilor se poate face până pe 7 septembrie 2015.

 



Categorii: Lifestyle

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți