(P) CAMPARI RED DIARIES, COCKTAIL STORYTELLING

0
184

Anul 2017 marchează o premieră în istoria brandului Campari: calendarul Campari trece printr-o (r)evoluţie, devenind astfel Campari Red Diaries, un produs de pionierat artistic: video-cocktail-ul, care surprinde într-o manieră contemporană esenţa de brand.

Prin intermediul unei serii de 13 scurt-metraje artistice, în regia lui Paulo Sorentino şi a lui Ivan Olita, Red Diaries aduce în lumina reflectoarelor vide-cocktail-urile cu poveste.

Fiecare film devine un mod de expresie a brandului, materializând experienţele şi emoţiile barmanului narator, bartellerul. Campari Red Diaries surprinde bogăţia poveştilor spuse de bartellers, cultura mixologiei, precum şi versatilitatea gustului Campari.

Campari Red Diaries 2017 îi conduce pe iubitorii brandului Campari într-o călătorie imaginară, care debutează cu povestea principală, Killer in Red, omonima cocktail-ului.

Atmosfera în care este surprisă povestea în stil film noir, scrisă şi regizată de Paolo Sorrentino, îl are pe Clive Owen în rol principal. Killer in Red este completată de o colecţie de 12 video-cocktail-uri, regizate de italianul Ivan Olita, ce aduc la viaţă arta şi flerul a 14 barmani internaţionali. Scurt-metrajele sunt disponibile în exclusivitate pe canalul oficial de YouTube al Campari.

Despre scrierea şi regizarea Killer in Red, Paolo Sorrentino declară: „Campari este un simbol italian iubit în întreaga lume datorită esteticii sale memorabile. Prin această colaborare, mi-am propus să transpun imaginea iconică Campari în limbajul cinematografic. Am reuşit să surprindem esenţa acestui simbol prin tehnica storytelling-ului, iar rezultatul este, credem noi, un îndrăzneţ produs artistic, dar şi de brand: video-cocktailul. A fost fantastic să lucrez cu Clive; entuziasmul şi prezenţa sa scenică atât de convingătoare mi-au permis să realizez un scurt-mertraj inspiraţional, care stârneşte imaginaţia.”

La rândul său, Clive Owen, câştigător al premiilor Globul de Aur, adaugă: „A fost o bucurie să lucrez cu Paolo şi o onoare să fiu parte a campaniei Campari Red Diaries 2017.  Alegerea brandului de a folosi scurt-metraje pentru a pune în scenă povestea Campari este un act extrem de ingenios, care adaugă mereu noi sensuri.”

Nikitas Aspiotis, General Manager at PPD Romania, afirmă: „Prin Campari Red Diaries am încercat să aducem la viaţă poveştile care inspiră barmanii din toată lumea. Am căutat acele poveşti care inovează şi ne propun mereu ceva mai nou şi mai mult. Direcţia campaniei din 2017 este unică: am folosit mediul cinematografiei pentru prima dată în istoria brandului. Rezultatul îi poartă pe fanii Campari  într-o călătorie imaginară şi scoate în evidenţă complexitatea şi versatilitatea gustului Campari, sursa de inspiraţie a acestor reţete unice. Clive a fost persoana perfectă pentru a da viaţă intensei poveşti gândită de către Paolo.”



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here