Motivele pentru care snowboarding-ul ar trebui să fie pe lista de pasiuni a oricarui barbat activ si iubitor de natura

0
490

Pierderea în greutate, un beneficiu care se întâmplă fără să-l simți  

Când spui snowboarding, spui cardio, așa că avantajul lui incontestabil este că arde calorii fără să pună presiune prea mare pe încheieturi. Potrivit site-ului livestrong.com, snowboardingul recreațional poate arde între 250 și 630 de calorii pe oră dacă ai între 50 și 90 de kilograme. Snowboarderii profesioniști care se încadrează în aceeași greutate pot arde între 700 și 1260 de calorii pe oră.

Snowboardingul ajută la slăbit, dar și tu trebuie să susții procesul, să te implici. Ca sa arzi grăsimea, numărul de calorii pe care le consumi prin alimentație trebuie sa fie mai mic decât numărul celor pe care le arzi. Când ajungi la o diferență de 500 calorii între acestea, vei scădea în greutate între 500g și 1 kilogram pe săptămână.

Partea bună este că snowboardingul se transformă într-un izvor de endorfine care îți creează o stare perpetuă de fericire și care îți reduc semnificativ nivelul de stres, ceea ce înseamnă că nu vei simți efortul decât seara, când te vei prăbuși aproape fără vlagă, dar mulțumit, în patul de la hotel.

Mușchi tonifiați? Da, vă rog!

Un weekend pe pârtie înseamnă că vei simți efortul mai ales în picioare, în special la nivelul mușchilor hamstring, a cvadricepșilor femurali sau a mușchilor gambei. Îi vei solicita pentru a da direcție plăcii și pentru a o controla.

Un lower body workout pe care aproape că nu-l simți nici măcar în momentul în care trebuie să te concentrezi și să-ți apreciezi corect centrul de greutate pentru a te menține în echilibru pe placă are ca rezultat creșterea masei musculare. Și, pe măsură ce aceasta se mărește, poți să te aștepți și să pierzi în greutate.

Știi deja, masa musculară este direct conectată la arderea caloriilor, ceea ce înseamnă că după ce ți-ai dat sufletul pe pârtie timp o zi întreagă, dulcele somn al serii îți aduce un bonus de calorii arse.

Cum te pregătești de snowboard?

Înainte să te grăbești pe pârtie ca șoarecele la brânză, ține cont că trebuie să îți pregătești corpul cu câteva exerciții și să te dotezi cu echipamentul potrivit. Exercițiile sunt importante pentru că vor minimaliza impactul căzăturilor și șansele să te alegi cu vânătăi și umflături. Începe prin a te concentra pe mușchii abdominali.

Oricât ai detesta abdomenele, amintește-ți că pentru snowboarding ai nevoie de un abdomen puternic; mușchii stomacului sunt constant solicitați. Câte trei seturi a câte 30 de repetări în fiecare seară, cu o săptămână înainte de a te încălța cu bootii, îți vor da o forță nebănuită. Că veni vorba de booti, dacă n-ai încă o pereche a ta, ia-ți.  

O pereche de booti ușori, aleși cu grijă pe măsura ta, pe lângă confort și faptul că îți țin picioarele bine fixate pe placă, te ajută să te concentrezi pe noi scheme în loc să soliciți masaje de temperare a crampelor de la gambe sau coapse. Seeing is believing, așa că aruncă un ochi aici ca să te pui la curent cu bootii care combină astăzi confortul cu un flex bun, la un preț acceptabil.  

Cum stai cu așteptările?

Dacă ești începător, vei avea senzația că ai prins mișcarea doar vizionând câteva materiale video de pe Youtube. Nimic suprinzător, și pe noi ne-au prins cele 10 trucuri pe care SnowboardProCamp spune că trebuie să le înveți ca începător. Dar nimic nu-ți va prinde mai bine decât o lecție de snowboard cu un instructor.

Acesta îți explică geografia plăcii, te ajută să-ți găsești stilul, piciorul dominant și, mai ales, încrederea să cobori la vale cu entuziasmul unui puști care nu are în vocabular conceptul de pericol. Pentru prima lecție ai nevoie de pantaloni waterproof, ca să nu simți disconfort după ce toate pornirile tale încep din șezut, și de mai multe straturi de haine în partea superioară. Ca să ai ce da jos când încep să lucreze mușchii și să te încălzești. Cu lecțiile învățate și cu iarna aproape pe sfârșite, morala e una singură: ne vedem pe pârtie!

Sursa foto:dollarphotoclub.com  



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here