Google si Facebook vor susține la iCEE.fest prezentări esențiale dedicate specialiștilor din industria digitală

0
216

Notează în calendar zilele de 15 și 16 iunie, dacă activezi în domeniul marketing, digital & tech. Atunci are loc iCEE.fest 2017, evenimentul care-i aduce pe specialiștii de la Facebook și Google, alături alte nume importante din domeniu.

Programul complet și detaliile despre eveniment(poat fi consultate online, aici).

Este o ocazie rară de a afla direct de la sursă informații importante, mai ales că marii rivali ai lumii Internetului  – Google si Facebook adună, împreună, peste 50, chiar 60% din totalul banilor disponibili pentru publicitate online, în majoritatea piețelor din regiune – nu apar pe aceeasi scenă decât în cazuri excepționale. iCEE.fest este o astfel de excepție.

Organizatorii au anunțat ieri că vânzarea biletelor online se va încheia, cel târziu luni, deci dacă nu vreți să ratați acest eveniment major e bine să vă grăbiți cu luarea deciziei de a participa.

Focus on: Google

În prima zi de iCEE.fest, Focus Stage 2 va aparține specialiștilor de la Google.

Fie că vorbim despre eCommerce, Digital Marketing sau Content Strategy, sesiunea profesioniștilor de la Google vă va aduce cu un pas mai aproape de realizarea obiectivelor business-urilor voastre.

  • Antonia Caraveteanu, Measurement & Attribution Specialist
  • Lucrează de peste 5 ani la Google iar în noul rol colaborează cu advertiserii din Germania în probleme de Performance Advertising
  • Radu Stoica, Analytical Lead
  • Focusat pe automatizare ca soluție în advertising-ul online
  • Ana Sipciu, Industry Manager Retail & Travel
  • Este în contact direct cu companii majore din zona de eCommerce și Travel

Focus on: Facebook

Ocaziile în care atât de mulți specialiști de la Facebook se regăsesc în aceeași sală sunt extrem de rare în România, astfel încât această ocazie nu trebuie nicidecum ratată.

Digitalul respiră prin Facebook în ultimii ani și cu siguranță o va face și în perioada următoare așa că sesiunea de pe Focus Stage 2  e un “must” dacă vrei să știi cum stau lucurile atunci când vine vorba despre Performance Marketing si alte trucuri pentru a folosi mai bine  Facebook.

  • Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE
  • După 6 ani la Google, Karolina lucrează acum alături de cele mai importante companii din zona CEE
  • Igor Skokan, Measurement Lead
  • Este implicat în tot ceea ce înseamnă măsurare, analiză holistică și punerea în aplicare a science marketing dar și în introducerea noilor produse de research create prin identity data
  • Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE
  • După 8 ani petrecuți la Procter & Gamble, acum își concentrează atenția pe dezvoltarea campaniilor omni-channel Shopper Marketing

Nu este singura sesiune unde specialiștii Google & Facebook vor vorbi în cadrul iCEEfest.

Ela Moraru (Country Business Development Manager @ Google) și Igor Skokan vor fi pe Upgrade Stage (15 iunie) pentru a puncta tendințele majore ale industriei digitale de azi, alături de alți speakeri veniți de la companii ale căror valoare e recunoscută la nivel mondial: The New York Times, AOL, Yahoo!, XAXIS, Shazam, TripAdvisor si mulți alții.

Lista completă a speakerilor este aici.

 Unul dintre cele mai importante festivaluri de digital tech și Internet din regiune, iCEE.fest a publicat Agenda pentru ediția 2017.

Ultimele bilete disponibile la iCEE.fest 2017 (București, 15 și 16 iunie) sunt puse în vânzare pe site-ul oficial.

 Festivalul are loc în 15 si 16 iunie, la cinematograful din cadrul Băneasa Mall, în parteneriat cu Orange. Printre partenerii iCEE.fest 2017 se mai numără XAXIS, BCR, Volkswagen, EY si Carrefour.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here