Aleargă după ea

4 martie 2015

3,2 – Cu atâtea procente îți crește forța la amiază comparativ cu dimineața, pe baza unui studiu realizat pe un grup de canotori.

MH1114_BUL_CAR_01
Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →

Editate de Michael Easter. Adaptare de Irina Mereacre. Foto: Guliver/ThinkStock. 

Iată când este OK să fii un „prădător“: potrivit unei cercetări din Medicine & Science in Sports & Exercise, femeile au o strategie mai bună în timpul curselor lungi decât bărbații. Cercetătorii au analizat cum s-au mișcat 90.000 de maratoniști și au observat că femeile au alergat cu o viteză constantă, în timp ce bărbații au încetinit în a doua jumătate. „Aceștia din urmă au tendința să-și asume riscuri și să înceapă prea tare“, spune Sandra Hunter, autoarea studiului. Pune ochii pe o femeie care aleargă în ritmul pe care ți-l dorești și urmeaz-o!

 

Stretching pentru succes

Mișcările de stretching statice și scurte­­ îți ­­­ îmbunătățesc perfor­­manța atletică, arată un studiu grecesc. Bărbații care au efectuat cinci mișcări simple au înregistrat (la testele ulterioare) îmbunătățiri la capitolul viteză și agilitate – însă doar după ce au stat în fiecare postură pentru maximum 20 de secunde.

Cele cinci mișcări

1/ Genunchi flexați: întinde-te pe spate și trage-ți genunchii spre piept.

2/ Fluture: așază-te cu tălpile lipite; împinge genunchii în podea.

3/ Stretchingul cva­dricepșilor: întinde-te pe o parte; trage spre fund piciorul de deasupra.

4/ Stretchingul bicepșilor femurali: așază-te, întinde un picior și apleacă-te în față ca să îți atingi glezna.

5/ Stretchingul gambei: urcă pe un stepper și coboară un călcâi de pe margine.

151548448

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →


Categorii: Lifestyle

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți