Adrian Mutu – nobletea de a ierta

24 octombrie 2007

La inceput de februarie, cu doar o saptamana inainte de aprinderea tortei olimpice , toate drumurile duc la… Torino. Ne-am alaturat migrarii colective spre orasul care isi sporise brusc populatia (e drept, temporar) cu vreo 2%, dar cu un obiectiv un pic diferit: sedinta foto al carei rezultat sta marturie pe coperta acestui numar al MH. (Desigur, exista si imagini pe care probabil nu le veti vedea vreodata lui Adi ii place si sa se joace, nu numai sa joace.)

1-365poza-interior.jpg
Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →

La inceput de februarie, cu doar o saptamana inainte de aprinderea tortei olimpice , toate drumurile duc la… Torino. Ne-am alaturat migrarii colective spre orasul care isi sporise brusc populatia (e drept, temporar) cu vreo 2%, dar cu un obiectiv un pic diferit: sedinta foto al carei rezultat sta marturie pe coperta acestui numar al MH. (Desigur, exista si imagini pe care probabil nu le veti vedea vreodata lui Adi ii place si sa se joace, nu numai sa joace.)

Dupa aproximativ o ora de pozat, in atmosfera incalzita si de un iPod conectat la boxele studioului, am purtat cu atacantul lui Juve o discutie pe care as caracteriza-o in trei cuvinte: extrem de deschisa.

In spiritul onestitatii jurnalistice, ar trebui sa admit si ca pachetelele de pe abdomenul lui Adi poate nu ar fi fost niciodata lasate la vedere in ciuda sugestiilor, apoi insistentelor echipei noastre, daca nu ne-ar fi venit in ajutor chiar sotia sa, Consuelo: Amore, arati foarte bine… si apoi, trebuia sa te astepti la asta doar e vorba de Men s Health, nu?

Apropo de muschii pe care te-am convins cu greu sa ii dezvalui am vazut ca sint bine definiti, conturati. Ai vreun program special de antrenament sau se datoreaza numai pregatirii fizice cu echipa?

Nu, nu am nici un program special. De fapt, nici nu cred ca am nevoie de asa ceva: pregatirea fizica pe care o fac la echipa de club, care include si antrenamentul de sala, imi permite sa ma mentin in forma, sa am muschii asa, intre ghilimele, ca sa spun, pe care ii am. Nu cred ca sint un barbat foarte musculos, cred ca sint bine definit. Trebuie sa fiu in forma pentru a juca la cel mai inalt nivel.

Cam cit dureaza aceasta pregatire fizica de la club?

In jur de 2 ore. in plus, de 3-4 ori pe saptamina facem cu totii antrenament exclusiv in sala; lucram pe grupe musculare, la diverse aparate. in rest, depinde de vointa si de ceea ce cere fiecare de la el insusi. Daca vrei sa lucrezi mai mult si sa faci mai multe abdomene, nimeni nu te opreste. Iar eu lucrez pentru abdomen aproape in fiecare zi. Nu foarte mult dar ca sa am un abdomen tonic, trebuie sa lucrez in fiecare zi.

Si in ce consta, propriu-zis, antrenamentul vostru? Cardio, aerobic, helcometru, trageti de fiare?

In timpul asa-zisului tras de fiare, lucram mai mult pentru picioare pe ele le folosim cel mai mult. Trebuie sa avem picioare puternice. Asta e obligatoriu. In rest, pentru brate, pentru ce vrei tu sa ai: biceps, triceps etc., lucrezi singur si atit cit vrei. Iar aerobicul face parte din antrenamentul nostru zilnic, pentru a avea capacitatea de efort necesara.

In privinta asta, ai vreo recomandare pentru cititorii MH, ceva care stii ca te-a ajutat pe tine sI ai vrea sa le impartasesti si lor?

Este greu sa lucrezi de unul singur, este greu sa alergi de unul singur, sa te duci la sala de unul singur. Cel mai important e sa ai o companie, pentru ca atunci cind nu te plictisesti in ceea ce faci, totul devine mult mai usor. stiu ca multa lume zice: Nu ma duc la sala, pentru ca ma plictisesc. Eu zic ca 15 minute/zi de alergare fie in sala, pe banda, fie in parc si citeva abdomene, la viteza pe care fiecare o suporta, acompaniate de mincare pe masura, te ajuta sa iti faci un corp nu de culturist, dar bine definit, tonic, care sa-ti permita sa te simti bine in pielea ta.

Pentru ca ai adus vorba de mincare urmezi o anume dieta, exista unele grupe de alimente pe care le favorizezi?

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →


Categorii: Lifestyle

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți