7 sfaturi utile. Cum poți să rămâi mereu fit, chiar dacă mănânci în oraș

0
729

Știm, totodată, că te preocupă forma ta fizică, îți place să faci sport și ai sau îți dorești să ai un abdomen foarte bine definit. Cum împaci, însă, mâncatul în oraș cu încercarea ta de a fi mereu un bărbat fit?

În primul rând, indiferent ce crezi, faptul că ești ocupat nu te împiedică să mănânci sănătos, iar aceste 5 sfaturi vor face lumină într-o problemă  atât de spinoasă pentru majoritatea oamenilor care consideră că n-ai putea să o faci decât dacă ai avea la dispoziție 24 de ore din 24 de timp liber.

Dacă nu ai un răspuns clar la această întrebare, avem câteva sfaturi pentru tine care te vor ajuta să ai o formă fizică de invidiat, chiar dacă îți place să mănânci în oraș de fiecare dată când ai ocazia:

Alege restaurantele cu grijă

Nu intra în primul restaurant care îți iese în cale. Chiar dacă mâncarea din meniu pare sănătoasă, calitatea alimentelor din restaurantele de tip „low class” este, de multe ori, îndoielnică. Deviza după care astfel de restaurante tind să se ghideze este „prețuri mici, calitate precară”. Alege restaurantele cu grijă. Nu trebuie să cheltuiești o avere pentru o mâncare în oraș, însă calitatea mâncărurilor trebuie să fie de necontestat. În plus, cu ajutorul unui astfel de card, ai parte de reduceri substanțiale de prețuri, chiar și atunci când alegi să petreci timp cu prietenii la o terasă sau săiei cina în oraș alături de membrii familiei.

Bucură-te de o mică gustare sănătoasă înainte de a intra în restaurant

Dacă ești flămând atunci când ajungi la restaurant, ai putea fi tentat să mănânci prea mult. Este de ajuns să procedezi astfel de câteva ori pentru ca preocuparea ta față de forma fizică să se transforme în îngrijorare. Spre exemplu, consumă o cană cu iaurt fără zahăr înainte de a merge la restaurant. Vei comanda mai puțină mâncare, iar foamea nu-ți va afecta judecata.

Bea apă înainte să mănânci și în timpul mesei

În loc să comanzi tot felul de sucuri acidulate și care conțin foarte mult zahăr, bea apă. Consumă un pahar cu apă înainte de mâncare și încă un pahar cu apă în timp ce mănânci. Un studiu a demonstrat că persoanele care beau 500 ml de apă cu o jumătate de oră înainte de mâncare au consumat mai puține calorii și au pierdut cu 44% mai multe kilograme decât cei cele care nu au un astfel de obicei.

Comandă mâncarea înaintea celorlalți

Dacă tu ești preocupat de forma ta fizică, iar ceilalți alături de care mergi la restaurant nu au astfel de preocupări față de propria lor sănătate, comandă mâncarea înaintea lor. În situații sociale, oamenii tind să-i imite pe cei de lângă ei în alegerile pe care le fac, iar mâncatul la restaurant nu este o excepție. Dacă vei comanda primul mâncarea, nu vei fi influențat de alegerile pe care ceilalți le vor face.

Mănâncă încet

Dacă mănânci încet, vei mânca mai puțin și te vei sătura mai repede. Nu te grăbi niciodată atunci când mănânci, mai ales dacă vrei să rămâi mereu un bărbat fit, pe care caloriile nu vor reuși să-l învingă.

Decât un desert, mai bine o cafea

Renunța la caloriile inutile, la prăjituri și înghețată și comandă, în schimb, o cafea.

Renunță la pâine

Calitățile nutritive ale pâinii din restaurante sunt discutabile, însă numărul mare de calorii este indiscutabil. Renunță la pâine și vei avea certitudinea că-i oferi organismului doar substanțele nutritive de care are nevoie cu adevărat.

(P) Articol realizat împreună cu ainostriclub.ro.

Foto: shutterstock/Jasminko Ibrakovic



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here