TP Vision și Bowers & Wilkins: parteneriat în drumul spre excelență

0
1464
Parteneriatul dintre TP Vision și Bowers & Wilkins reprezintă unul dintre cele mai importante progrese realizate în industria de televizoare din ultimii ani.
Parteneriatul dintre TP Vision și Bowers & Wilkins reprezintă unul dintre cele mai importante progrese realizate în industria de televizoare din ultimii ani.

TP Vision, deținătorul exclusiv al licenței pentru Philips TV, liderul european al televizoarelor premium, împreună cu legenda britanică a ingineriei audio Bowers & Wilkins au semnat un nou parteneriat multianual exclusiv cu scopul de a crea produse remarcabile și de a da startul unor noi standarde de referință pentru performanțele video și audio din domeniu. Parteneriatul reprezintă unul dintre cele mai importante progrese realizate în industria de televizoare din ultimii ani.

Noul parteneriat reprezintă o combinație de tehnologii și expertize care va împărtăși, printr-o modalitate unică, resurse interne de inginerie, lucru care le-a permis celor
două branduri să proiecteze și să dezvolte o lungă serie de produse de ultimă generație,
stabilind în mod constant criteriul de referință pentru cea mai bună calitate a imaginii TV
și cea mai bună calitate a sunetului.

Succesul acestui parteneriat este intensificat și de tradiția celor două companii de a-și dezvolta propriile tehnologii, cu control total al calității asupra tuturor etapelor de dezvoltare și producție. Philips TV a lucrat continuu pentru a se asigura că televizoarele sale conduc în mod constant piața, mai ales în ceea ce privește calitatea imaginii – cu ajutorul premiatului procesor P5 – designul european și tehnologia Ambilight. Bowers & Wilkins și-a dovedit angajamentul pentru cercetarea și dezvoltarea internă și pentru obținerea unui sunet calitativ, indiferent de format.

„De prea mult timp această industrie a trecut cu vederea calitatea sunetului atunci
când performanța unui televizor este analizată. Depășirea acestui obicei este o
provocare imensă, mai ales când vine vorba despre televizoarele noastre OLED
care au dat dovadă de o calitate a imaginii remarcabilă. Așa că, parteneriatul cu
Bowers & Wilkins, ne vine în ajutor pentru a ne asigura de faptul că, în viitor,
vârfurile de gamă ale Philips TV vor putea să ofere experiențe premium unice.” , a
declarat Martijn Smelt, Chief Marketing Officer al TP Vision Europa.

Richard Campbell, Chief Revenue Officer al Bowers & Wilkins: „Noul nostru parteneriat cu TP Vision reprezintă o oportunitate fantastică pentru redefinirea parametrilor de performanță și de calitate a sunetului pentru un televizor. Noile televizoare superbe Philips TV vor introduce performanța noastră recunoscută unei noi audiențe de consumatori care se va bucura, în mod direct, de o experiență incredibilă pe care doar noi o putem oferi, ‘Sound by Bowers and Wilkins’.”

Eficiența parteneriatului este datorată și faptului că ambele companii au principalele
facilități de inginerie în Europa. Philips TV își păstrează principalul Centru de Inovație în Gent, Belgia, în timp ce Bowers & Wilkins a făcut recent o investiție semnificativă pentru extinderea și relocarea centrului de cercetare și dezvoltare din Regatul Unit al Marii Britanii.

Potențialul acestui parteneriat va fi dezvăluit pentru prima oară în cadrul show-ului
IFA din Berlin, de la sfârșitul acestui an.

Pentru detalii suplimentare legate de noul parteneriat dintre Philips și Bowers & Wilkins contactați:
Adrian Gonzalez-Ibbitson
International PR Manager Philips TV Europa
+31 (0) 6 393 416 78
[email protected]
Laura Stoica
Account Manager McCann PR
0731 793 323
[email protected]

SOURCEComunicat de presă
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here