Noua doză Coca-Cola. Verticală. Exact ca lumea ta.

0
545
Modernă, social-media- friendly – noua doză de la Coca-Cola este verticală, exact ca lumea ta.Modernă, social-media- friendly – noua doză de la Coca-Cola este verticală, exact ca lumea ta.
Modernă, social-media- friendly – noua doză de la Coca-Cola este verticală, exact ca lumea ta.

Într-o lume în care toți se străduiesc să livreze conținut vertical în layout orizontal, Coca-Cola România vine în întâmpinarea trendului de consum al conținutului online de astăzi, mobile friendly, cu o nouă inovație de ambalaj: noua doză, într-un format modern, disponibilă în magazine pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr, Coca-Cola Lime, Fanta și Sprite.

Campania de promovare a noii doze vine împreună cu o strategie 360°, care explorează
teritoriul execuțional folosindu-se de toate avantajele suporturilor media actuale – TV, radio, panotaj stradal, in-store, PR și digital – inclusiv prin YouTube și Shazam.
Mai mult, pentru fiecare suport media din campanie a fost gândită o metodă inedită de
implementare care să susțină conceptul de verticalitate. Dacă în spotul TV, camera
urmărește mișcările naturale ale dozei în mâinile unor dansatori, în partea de promovare
outdoor / indoor au fost gândite suporturi neconvenționale, întărind ideea de ecran vertical
într-un spațiu orizontal. În digital, noua doză va fi prezentată prin bannere giroscopice și
expandabile.

Pe coloana sonoră a spotului de campanie, publicul va recunoaște unul dintre hiturile
muzicale ale momentului: piesa Tequila, de la Blacklist feat. Carla’s Dreams.
„Informația și entertainment-ul de astăzi sunt adaptate formatelor digitale, pentru a fi
consumate cu ușurință de pe telefoanele mobile. În același mod, Coca-Cola își îmbunătățește produsele, astfel încât ele să se încadreze perfect în lumea verticală adolescenților, cărora ne adresăm – mereu conectați și receptivi la nou”, a spus Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager My Coke Romania.

Campania vine și cu provocări pentru consumatori: printr-un concurs pe Instagram, fanii
Coca-Cola care vor ilustra cât mai creativ formatul vertical al dozei vor intra în cursa pentru
un iPhone 8.

Noile doze sunt îmbuteliate în fabrica din Timișoara pe o linie de producție de mare viteză,
cea mai rapidă de pe piața locală, care a fost inaugurată în vara anului trecut, în urma unei
investiții de 7 milioane de euro. Inițiativa de a îmbunătăți dozele de 330 ml face parte dintr-o strategie mai largă a companiei de a oferi opțiuni de consum adaptate preferințelor diverse ale consumatorilor. În acest sens, promovarea ambalajelor de dimensiuni mici este o componentă importantă, iar abordarea inovatoare poziționează din nou Coca-Cola ca un
trend-setter în materie de ambalaje.

SOURCEComunicat de presă
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here