Gillette anunță noul ambasador global – Lionel Messi

3 februarie 2014

Gillette, cel mai cunoscut brand de îngriijire personală masculină din lume, a anunțat ieri, 2 februarie 2014, la Barcelona, că Lionel „Leo“ Messi este noua imagine globală pentru următoarea campanie internațională legată de fotbal.

Gillette - Made of Steel, Driven by my Colours

Gillette a devenit de asemenea  partener al Fundației Leo Messi pentru a-i susține misiunea. Prin parteneriatul cu Gillette pentru noua campanie a brandului – Inner Steel – Messi va arăta că jucătorii și fanii au nevoie de putere mentală de neegalat și de o pasiune de nestăvilit pentru a-și conduce echipele spre victorie și pentru a susține culorile naționale.

Gillette definește Inner Steel ca fiind puterea mentală și determinarea de nezdruncinat de a câștiga. Curajul consecvent de a merge mai departe și de a evolua până la cel mai bun nivel reprezintă esența istoriei brandului și inspirația pentru inovație și superioritatea produselor. De aceea, împreună cu ambasadorul Messi, Gillette a lansat un parteneriat local cu jucători de elită din întreaga lume printre care Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Germania) , „Oscar“, „Paulinho“ și „Lucas“ (Brazilia), „Chicharito“ (Mexic), „Falcao“ (Columbia), Sergio „Kun“ Aguero (Argentina), Juan Arango (Venezuela), Alexis Sanchez (Chile), Shinji Kagawa (Japonia), Ki Sung-Yeung (Coreea de Sud) și Jucătorul Secolului Pele (Brazilia), precum și cu echipe naționale de top printre care Spania, Argentina, Brazilia, Italia, Mexic, Venezuela și Chile.

Pentru a marca lansarea, Messi își prezintă mentalitatea de învingător în Trading Places (#InnerSteel) alături de Roger Federer.

 

Messi comentează parteneriatul cu Gillette astfel „De-a lungul carierei mele am fost foarte norocos pe teren; dar știu că performanța poate fi atinsă doar atunci când te dedici 100% și îți manifești puterea și dorința de a da totul. Forța interioară se regăsește în orice bărbat. Este vorba despre angajamentul necondiționat și susținerea echipei sau țării sale indiferent de ce s-ar întâmpla. Gillette este un brand care împărtășește determinarea și decizia mea de a încerca să fiu cel mai bun și știu că împreună le putem arăta bărbaților de pretutindeni că performanța vine atunci când activezi forța interioară  pe interior și arăți culorile pe exterior.“

Președintele Gillette, Patrice Louvet a adăugat „De-a lungul timpului, am depus eforturi pentru a crea cele mai subțiri lame. Credem că succesul Gillette vine din interior, din forța interioară a brandului și credem că în toți bărbații există acest succes, gata de a fi descoperit. Suntem onorați de acest parteneriat cu Lionel Messi și cu selecția de jucători  și echipe de elită pentru noua inițiativă de fotbal a companiei care reprezintă totodată și o nouă eră în ceea ce privește asocierea Gillette cu fotbalul. Jucătorii și echipele de elită care au reușit de nenumărate ori  să câștige  sunt o sursă de inspirație pentru noi toți pentru a ne împinge să ajungem, la fel ca ei, la potențialul maxim și să ne străduim să fim cei mai buni în fiecare zi.“

Inspirați de acești ambasadori – jucători și echipe de fotbal de elită – prin campania Inner Steel, Gillette va încuraja fanii fotbalului din întreaga lume să arate și să împărtășească forța lor interioară și să susțină culorile națiunii lor, cerându-le bărbaților de pretutindeni să demonstreze că și ei, la fel ca Gillette, sunt Made From Steel, Driven by Their Colours.

Într-o perioadă  în care fotbaliștii lumii vor să își depășească limitele, Gillette își propune să trezească forța interioară a fanilor și să celebreze rolul pe care îl joacă aceștia ajutându-și echipele să lupte pentru success. Campania Inner Steel reîntărește promisiunea brandului Gillette de a da tot ce e mai bun pentru 800 milioane de bărbați în fiecare zi de peste 100 ani.



Categorii: Insider

Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți