Doncafe Fresh sărbătorește trei ani de la lansare, prin noul concept Manufaktura: The Coffee Shop Restaurant

0
959
După eforturile susținute de împrospătare a culturii cafelei din România, Doncafe Fresh își întărește prezența în spațiile Manufaktura și se lansează și în mediul digital, completând astfel experiența iubitorilor celei mai proaspete cafele din țară.
După eforturile susținute de împrospătare a culturii cafelei din România, Doncafe Fresh își întărește prezența în spațiile Manufaktura și se lansează și în mediul digital, completând astfel experiența iubitorilor celei mai proaspete cafele din țară.

Doncafe Fresh, cea mai proaspătă cafea din România, împlinește în luna mai trei ani de existență pe piața locală. Brandul s-a lansat în spațiile concept Manufaktura, alături de care povestea va continua cu trei inițiative: noi origini de cafea, un nou concept de locație și un nou mod pentru Strauss Romania de a se apropia de pasionații de cafea: Doncafe Fresh Market.

Pentru a marca trei ani de existență, în cadrul unei întâlniri informale la Manufaktura
Mega Mall, Doncafe Fresh l-a avut invitat special pe Francis Bealin-Kelly, Chief Technology Officer Strauss Coffee BV, pentru a vorbi despre noile sortimente de origini Doncafe Fresh disponibile începând din această lună la Manufaktura.

După eforturile susținute de împrospătare a culturii cafelei din România, Doncafe Fresh
își întărește prezența în spațiile Manufaktura și se lansează și în mediul digital,
completând astfel experiența iubitorilor celei mai proaspete cafele din țară.

Așadar, începând din această lună, Doncafe Fresh introduce în locațiile Manufaktura trei
noi sortimente single origins: India Plantation, considerată una dintre cele mai bune
cafele ale Indiei, Costa Rica SHB, cu note distincte de caramel și piersici și Indonesia
Mandheling, care se remarcă prin notele de ciocolată, cedru, condimente și chiar nuanțe
de vin.

Pe lângă sortimentul deja existent, Ethiopia Sidamo, la Manufaktura iubitorii de cafea vor
găsi și Doncafe Fresh în ediție limitată, ce va fi schimbată odată la trei luni. Prima ediție
limitată selectată se numește Congo K4 și este o cafea cultivată la altitudine ridicată,
procesată prin spălare completă și uscată la soare, cu note de citrice, florale și de fructe
dulci, cu aciditate ridicată.

Tot din luna mai, clienții Manufaktura vor avea o surpriză nu doar legată de cafea, ci și
de bucătărie: cu un meniu nou ce reinterpretează cele mai moderne sortimente gastronomice, locația devine Manufaktura: The Coffee Shop Restaurant. Așadar, iubitorii
de cafea și gurmanzii sunt așteptați să savureze cea mai proaspătă cafea și cele mai
delicioase preparate în toate cele trei Manufaktura din București.

Pe lângă posibilitatea de a se bucura de cafeaua Doncafe Fresh la Manufaktura, clienții o
pot achiziționa și pentru acasă, direct din locații, dar și din magazinul online Doncafe
Fresh Market. Consumatorii își pot comanda de pe www.doncafefresh.ro cafea proaspătă,
livrată în maximum 14 zile de la prăjire, dar și instrumente de preparare avangardiste, de
la espressoare „bean to cup” la metode alternative de preparare: V60, Syphon, Aeropress etc. Doncafe Fresh face astfel accesibilă cafeaua de specialitate, dar și metodele și
aparatura de preparare, pentru orice pasionat dornic să savureze gustul cafelei cu adevărat
proaspete.

SOURCEComunicat de presă
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here