Victor Slav – in forma maxima pe orice vreme

25 februarie 2013

Secretul prezentatorului rubricii vremea de la Pro TV este sala de forta. In cei 14 ani de cand i-a pasit pragul, a invatat sa fie disciplinat, increzator si sa reuseasca tot ce si-a propus, atat in viata, cat si in studiourile televiziunii

4-vs-trio.jpg
Previous1 din 3Next
Poți folosi tastele ← →

Voleiul, startul in fitness
Primul contact cu sportul de performanta a fost in scoala generala, in echipa de volei a Grupului Scolar Sportiv numarul 2 din Bucuresti. Cei cinci ani in care a fost in cantonamente, a avut competitii si purta trening, mergea la munte si-i urca stancile cu rucsacul in spate sase ore pe zi, timp de doua saptamani, au fost printre cei mai frumosi. In acea perioada a invatat sa fie corect, sa gandeasca si sa actioneze in echipa si sa ii placa la nebunie victoria. A trebuit insa sa renunte. „Intrasem la liceu si-mi era foarte greu. Eu stateam in Titan, iar sala era in Pantelimon. In plus, trebuia sa imi fac temele dupa scoala si sa ajung si la sala, iar lucrurile s-au complicat.“ Se inscrisese la cursuri de modelling si bune maniere, „asa cum era moda pe atunci“ si usor, usor voleiul a ramas incorsetat in anii de generala.
Niciodata, insa, nu a putut renunta la miscare. „Un barbat cu muschii dezvoltati are si mai multa incredere in fortele proprii.“


Fitness combinat cu aerobic
Fitnessul, sport anaerob, in care „doar stai pe loc si tragi de fiare“ a inceput sa i se para plictisitor si insuficient, mai ales ca in urma acelor exercitii ii crestea masa musculara. Victor voia sa si-o mentina si sa o tonifice. Asadar, a incercat sa combine fitnessul cu aerobicul, un soi de Cross Fit, fiare cuplate cu aerobic. „Le fac combinate in felul asta de vreo doi ani, deoarece incepeam deja sa iau proportii. Este insa destul de greu, pentru ca trebuie sa te concentrezi asupra miscarii si sa-ti echilibrezi si suflul, dar obtin ceea ce vreau.“ La inceput, alerga o jumatate de ora pe banda dupa antrenamentul de fitness insa, in timp, din cauza oboselii, a renuntat. In felul acesta, a inceput sa combine tipurile de exercitii si a reusit sa dea jos opt kilograme din luna martie pana acum.
Cand isi descrie antrenamentul pe care-l face de patru-cinci ori pe saptamana, Victor spune ca „il stoarce la maximum“. Incepe cu greutati mici pentru incalzire si face cate cinci serii din fiecare exercitiu. In ultimele serii, isi micsoreaza gradual greutatile, dar creste numarul repetarilor. „Nu fac culturism, iar interesul meu este sa ard tesutul adipos, asa ca fac mai multe repetari cu greutati mici.“

Previous1 din 3Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți