60 de secunde de stretching pentru o zi întreagă

0
1173

Dacă ești ca majoritatea bărbaților, nu dai doi bani pe stretching. Dar dacă pleci de la birou cu șoldurile blocate de la statul pe scaun toată ziua îți vei reduce în timp mobilitatea – ceea ce îți va afecta antrenamentele, dar și mișcarea în general – ba chiar te poți răni sau poți avea dureri de spate.

Din fericire, dacă introduci în programul tău zilnic câteva reprize de stretching de 60 de secunde vei avea aceleași beneficii ca și cum ai dedica o ședință mai lungă exercițiilor de mobilitate, spune Kelly Starrett, autorul lucrării Cum să devii un leopard suplu.

Starrett îi provoacă pe sportivii cu care lucrează să joace un joc denumit „jocul porumbelului”. Vezi câte secvențe de 60 de secunde de stretching în poziția porumbelului poți face într-o zi.

Stretchingul în poziția porumbelului îți deschide șoldurile, reducând astfel durerile lombare și îmbunătățindu-ți performanțele la genuflexiuni sau trageri cu halterele. Poți face această mișcare aproape oriunde, folosind o masă, o bancă, sau chiar biroul pentru a-ți sprijini piciorul.

Dacă îți faci exercițiile de mobilitate în secvențe mai scurte de câte un minut, vei fi surprins să vezi că ai de fapt o grămadă de timp la dispoziție pentru stretching.

„Poți de fapt să îți îmbunătățești performanțele la tragerile cu halterele în timp ce ești la muncă și citești e-mailuri”, spune Starrett.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here