Încearcă două exerciții excelente pentru un trunchi puternic

Lucrează-ți pieptul, spatele, brațele și abdomenul cu mișcările acestea legate.

0
639

Cititorii Men’s Health știu prea bine cât de mult ne plac cablurile elastice pentru fitness. De la pec fly (exerciții pentru pectorali de pe banca de bodybuilding) la ridicările laterale, sunt nenumărate feluri în care le poți folosi pentru a pune mușchi. În plus, cablurile fac să fie foarte ușor să schimbi greutățile cu care lucrezi, așa încât să poți trece de la un nivel la altul.

Și totuși nici măcar noi, fanii cablurilor de fitness, nu am mai văzut exerciții precum cele pe care ni le-a arătat Erik Marthaler, co-proprietare al Lateral Fitness. Sunt două mișcări executate deodată, care îți lucrează întregul trunchi: o chest press cu un braț pe unul dintre cabluri și o extensie/row cu celălalt braț.

„Este un antrenament grozav pentru partea superioară a corpului, atât pentru spate cât și pentru piept”, spune Marthaler.

În clip, de dragul demonstrației, Marthaler ține cablul pentru  chest press mai sus și cel pentru extensie mai jos. Dar nu e neapărat să faceți și voi la fel, puteți ține cele două cabluri la ce înălțime vă place mai mult.

„Trebuie să stați cu corpul drept și cu picioarele unul în fața celuilalt, cu vârfurile înspre cablul cu care faceți extensia. Vreți să stați exact la jumătatea distanței dintre cele două aparate de care sunt prinse cablurile”, explică Marthaler.

De aici înainte e destul de simplu. Țineți-vă abdomenul încordat și rotiți-va din trunchi (nu din șolduri) atunci când apăsați cu un braț și trageți/ extindeți cu celălalt.

„Expirați pe mișcarea înainte și inspirați pe întoarcere”, mai spune Marthaler. Repetați de 15 – 20 de ori. Apoi întoarceți-vă invers și mai faceți încă 15 – 20 de repetări. Rezultatul? Un trunchi tare ca piatra și niște pectorali bine formați.

Ca să vă lucrați tot pieptul și tot spatele, schimbați înălțime cablurilor. Și iată cum dintr-o singură mișcare, practic, vă puteți lucra cum se cuvine întregul trunchi – și pieptul, și spatele.

 



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here