Treci la nivelul superior!

0
154

Ma blocasem. Faceam de texii cu haltera de luni de zile, și nu se intimpla nimic. Nu mai crescusem nici macar jumatate de centimetru. Bratele mele pur și simplu se oprisera din dezvoltare.

Atunci m-am gindit sa aplic abordarea tao-ista: am renuntat sa mai incerc. In loc sa mai fac exercitii speciale pentru bicepși, cum ar fi texiile, m-am concentrat asupra pectoralilor, umerilor și spatelui, antrenindu-i cu serii de tractiuni, ramat, impins și totari. Și atunci, minunea s-a intimplat.

Bratele mele au inceput sa se umte. Adevarul e ca nu am intrerupt complet antrenamentul bratelor. Ba pot zice ca le-am antrenat mai tare ca oricind – dar in plan secundar. Exercitiile folosite pentru pectorali și spate implicau atit bicepșii, cit și tricepșii, stimulind multe fibre musculare in feluri diferite, așa cum nu se intimpla in cazul exercitiilor de izolare.

Realizarea mea: abordind altfel antrenamentul am reușit sa depașesc faza de stagnare, imbunatatindu-mi atit forta, cit și masa musculara. De atunci, am experimentat o multime de metode care ar putea fi utile intr-o faza de platou. in continuare le gasești pe cinci cele mai bune dintre ele.

Pentru beneficii maxime, folosește numai cite o tehnica la un moment dat, la fiecare 4 saptamini. Daca te antrenezi constant de mai bine de un an, vei vedea ca gratie acestor metode antrenamentul tau se va schimba, la fel și mușchii tai.

Mai multe trucuri, in MH de octombrie.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here