Transformă-ți corpul în 10 minute

26 noiembrie 2013

Stimulează-ți metabolismul, umflă-ți mușchii și obține trupul pe care ți l-ai dorit întotdeauna cu un circuit extrem, de 10 minute, care-ți lucrează întregul corp

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →

De Jill Yaworski • Fotografii de Yasu + Junko

 

Împinge, ca să excelezi
Când vine vorba de obținerea unui trunchi mai rezistent, puține sunt mișcările cu rezultate mai vizibile decât flotările. Însă flotarea în cruce crește eficiența mișcării clasice, întrucât presupune să-ți îndepărtezi brațele de trunchi. „Asta diminuează contribuția pe care o au tricepșii și deltoizii, forțându-ți pectoralii să depună mai mult efort și să «ducă» mai mult din greutate“, spune BJ Gaddour, specialist în îmbunătățirea perfor­manței sportive, care a creat planul de antrenament din această lună pe baza programului său de fitness – 10-Minute Torchers. Dacă menții această poziție timp de 30 de secunde, pectoralii tăi vor sta încordați mai mult timp, ceea ce le va accelera creșterea. Ține cont de trucurile de mai jos și definește-ți mușchii din zona pieptului.

Încordează fesierii
Făcând asta, îți vei menține șoldurile aliniate cu restul corpului, care ar trebui să formeze o linie dreaptă din cap până la glezne. „Dacă șoldurile rămân relaxate, spatele tău se poate întinde prea mult, crescându-ți riscul de accidentări“, spune antrenorul, care recomandă să-ți contracți și abdomenul. „Când îți încordezi fesierii și mușchii abdominali, corpul tău rămâne stabil și, în plus, îți antrenezi zona mediană.“

+ISM.MHealth.BackPosterdetails170613

Simte podeaua
„Împinge-ți cu putere palmele în podea“, te sfătuiește BJ Gaddour. Asta va crește activitatea pectoralilor în punctele lor cele mai slabe – când brațele tale sunt extinse în totalitate –, oferindu-ți mai multă forță și rezistență. „Uneori e mai ușor dacă îți imaginezi cum mâinile tale se cufundă în podea și se fixează bine“, spune BJ. „În caz că nu poți să stai în această poziție cu brațele drepte, încearcă să-ți flexezi ușor coatele.“

+ISM.MHealth.BackPosterdetails170613

Fixează-ți degetele
Majoritatea bărbaților nu se gândesc la picioarele lor când fac exerciții pentru partea superioară a corpului. „Este o greșeală“, atenționează BJ Gaddour. „Când îți înfigi degetele de la picioare în podea, îți soliciți cvadricepșii și simți partea inferioară a corpului ca pe un bloc de ciment.“ Este un lucru bun: vei avea mai multă stabilitate și există un risc mai mic să cobori bazinul.

+ISM.MHealth.BackPosterdetails170613

 

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!