Tonus pentru pectorali

12 martie 2013

Afla cum iti poti lucra muschii chiar la tine acasa

„Pentru pectorali puternici trebuie sa-ti lucrezi muschii din diferite unghiuri si la intensitati diferite“, sustine Jim Smith, proprietarul unei sali de sport din New York. Pentru rezultate rapide, fa urmatorul circuit de trei ori pe saptamana.

1 PECTORALII ­SUPERIORI
FLOTARI CU PICIOARELE ­RIDICATE
Stai in pozitie de flotare cu picioarele ridicate pe o treapta inalta. Flexeaza coatele si coboara-ti corpul pana cand pieptul aproape ca atinge podeaua. Fa o pauza, apoi revino la pozitia initiala. Efectueaza patru seturi a cate 20 de repetari fiecare, luand o pauza de un minut intre seturi.

 

2 ZONA DE MIJLOC A MUSCHILOR PECTORALI
FLOTARI CU PROSOPUL
Stai in pozitie de flotare cu palmele asezate pe doua prosoape. Impinge mainile in directii opuse, mentinand bratele drepte, in timp ce cobori corpul. Apropie bratele ca sa revii in pozitia de start. Asta e o repetare. Fa patru seturi a cate zece repetari, cu o pauza de un minut intre seturi.

 

3 EXERCITIU PENTRU INTREAGA ZONA PECTORALA
INFASURARE CU PROSOPUL
Acopera zona lombara cu un prosop lat si prinde-i capetele cu ambele maini. Acum ia pozitia de flotare. Coboara corpul spre sol, intinde prosopul si impinge-ti corpul inapoi pana la jumatatea distantei. Mentine pozitia timp de 30 de secunde. Repeta de patru ori, cu pauze de 30 de secunde dupa fiecare repetare.


 

Foto: Shutterstock



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!