Tine metabolismul sub control

20 martie 2013

Urmeaza antrenamentul lui Dan Cruceru si te vei mentine in forma chiar si dupa 30 de ani

Previous1 din 5Next
Poți folosi tastele ← →

1.TRACTIUNI LA SCRIPETE
Asaza-te in fata unui scripete si prinde cu ambele maini bara. Priza este larga, iar palmele orientate spre inainte [A]. Incordeaza bine abdomenul si mentine spatele usor curbat. Trage cu putere de scripete pana aduci bara in dreptul pieptului [B].
Dupa repetarile de incalzire, efectueaza 3-5 seturi – in functie de conditia fizica.

 

2.IMPINS CU GANTERE PENTRU DELTOIZI ANTERIORI
Asaza banca pentru abdomene astfel incat sa te poti sprijini cu spatele. Tine cate o gantera in fiecare mana. Flexeaza coatele la 90 de grade, astfel incat partea superioara a bratului sa fie paralela cu solul, iar greutatile in dreptul capului, cu palmele orientate spre inainte [A]. Impinge cu putere in brate pana cand sunt perfect drepte si rasuceste bratele pentru ca ganterele sa fie paralele [B].
Repeta de 15-20 de ori pentru incalzire. Continua cu 3-5 seturi piramidale.

 

Previous1 din 5Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!